KLASA: UP/II-008-07/15-01/285

URBROJ: 401-01/11-17-08

Zagreb, 6. veljače 2017.                   

Povjerenica za informiranje na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13.), povodom žalbe ……… iz Varaždinskih toplica, ………, ……… iz Varaždinskih Toplica, ………, ……… iz Varaždinskih Toplica, ………, Nenada Posavca iz Varaždinskih Toplica, ………, ……… iz Varaždinskih Toplica, ……… i ……… iz Varaždinskih Toplica, ………, vijećnika Gradskog vijeća Grada Varaždinske Toplice, (dalje u tekstu: žalitelji), zastupanih po zajedničkom predstavniku ……… iz Varaždinskih Toplica, ………, izjavljene protiv rješenja Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice Broj: 01-792/4-2015 od 29. lipnja 2015. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama, donosi sljedeće

RJEŠENJE

1.    Poništava se rješenje Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice Broj: 01-792/4-2015 od 29. lipnja 2015. godine u dijelu u kojem je odbijen zahtjev žalitelja za dostavom: popisa imena svih zaposlenika Bolnice koji imaju aneks (dodatak) ugovora o radu, radnim mjestima na koja su ti zaposlenici raspoređeni po osnovnom ugovoru o radu, radnim mjestima na koja su raspoređeni aneksima (dodacima) ugovora o radu, obračunskoj osnovici plaće za radno mjesto po osnovnom ugovoru i  po aneksu (dodatku) ugovora o radu.

2.    Odobrava se žaliteljima, zastupanim po zajedničkom predstavniku ………, pravo na pristup:

-        popisu imena svih zaposlenika Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice  koji imaju sklopljen aneks (dodatak) ugovora o radu,

-        informaciji o  obračunskoj  osnovica plaće za radno mjesto po osnovnom ugovoru i aneksu (dodatku) ugovora o radu zaposlenika Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice.

3.    Djelomično se odobrava žaliteljima,zastupanim po zajedničkom predstavniku ………, pravo na pristup sklopljenim ugovorima o radu i sklopljenim aneksima (dodacima) ugovorima o radu u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice koji sadržavaju radna mjesta na koja su ti zaposlenici raspoređeni po ugovoru o radu i aneksima (dodatku) ugovora o radu,na način da se na istima prekriju: osobni identifikacijski broj, adresa zaposlenika i ime oca zaposlenika.

4.    Nalaže se Specijalnoj bolnici Varaždinske Toplice da u roku od 8 dana od dana primitka ovog rješenja postupi sukladno točki 2. i 3.  izreke ovog rješenja.

O b r a z l o ž e n j e

Osporenim rješenjem Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice u točki I. izreke rješenja se djelomično usvaja zahtjev žalitelja kojim traže dostavu podataka o imenima radnika s kojima su sklopljeni aneksi (dodaci) osnovnom ugovoru o radu, radna mjesta na koja su ti radnici raspoređeni, uvjeti stručne spreme i obračunske osnovice za navedena radna mjesta prema osnovnom ugovoru o radu i aneksu ugovora o radu, akt o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice. Točkom II. izreke osporenog rješenja je navedeno da će žalitelji biti obaviješteni o broju zaključenih aneksa (dodataka) ugovora o radu, s pozivom na pravnu podlogu za zaključenje istih,navest će se slučajevi zbog kojih se zaključuju predmetni aneksi, dostavit će se preslike dvije vrste dodataka koji su zaključeni s radnicima Bolnice, te će se isti uputiti na mogućnost uvida u akt o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji Specijalne bolnice Varaždinske Toplice.

Iako je osporenim rješenjem djelomično usvojen zahtjev žalitelja vidljivo je da su istim  odbijeni zahtjevi žalitelja od 1. lipnja 2015. godine u dijelu u kojem su  zatražili sljedeće informacije: popis imena svih zaposlenika koji imaju aneks ugovora o radu, radna mjesta na koja su ti zaposlenici raspoređeni po osnovnom ugovoru o radu, radna mjesta na koja su raspoređeni aneksima ugovora o radu, obračunska osnovica plaće za radno mjesto po osnovnom govoru i  obračunska osnovica plaće za radno mjesto po aneksu ugovora o radu, temeljem odredbe članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama jer su tražene informacije zaštićene Zakonom o zaštiti osobnih podataka.

Protiv navedenog rješenja žalitelji su pravovremeno uložili žalbu. Zaključkom Povjerenice za informiranje KLASA: UP/II-008-07/15-01/285, URBROJ: 401-01/11-15-02 od 11. rujna 2015. godine određen je ……… za zajedničkog predstavnika žalitelja.

Žalitelji u žalbi u bitnome navode da je pobijanim rješenjem većimdijelom odbijen njihov zahtjev za pristup informacijama kojimasu tražili podatke o zaposlenicima Specijalne bolnice Varaždinske Toplice (njih 366) koji imaju anekse ugovora o radu, radna mjesta tih zaposlenika po (osnovnom) ugovoru o radu, radna mjesta na koja su raspoređeni po aneksu, uvjete za radna mjesta po ugovoru o radu i po aneksu, obračunske osnovice plaća po ugovorima o radu i aneksima te posljednji akt o unutarnjoj organizaciji. Nadalje, navodi da je njihovom zahtjevu udovoljeno na način da su dobili podatke o broju radnika s aneksima ugovora o radu, dostavljene su mu preslike dva aneksa, a u odnosu na akt o sistematizaciji upućeni su na internetsku stranicu Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice. Također, navode da se u obrazloženju rješenja uskrata ostalih traženih podataka opravdava zaštitom osobnih podataka slijedom testa razmjernosti i javnog interesa koju je provela radna skupina i činjenicom da Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice nije korisnik proračuna Grada Varaždinske Toplice. Ističe da smatra da osobni podaci sadržani u dokumentima koje traže ne predstavljaju zapreku u odnosu na javni interes da se vide razlozi, uzroci i posljedice „poplave“ aneksa ugovora o radu kojima je obuhvaćen natpolovični broj svih zaposlenika. Naglašavaju da je Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice javna ustanova čije se usluge najvećim dijelom financiraju javnim novcem, a „poplava“ aneksa ugovora o radu može sakrivati i mobing, uhljebljivanje, korupciju i slične nedopuštene radnje. Predlaže da se žalba uvaži.

Žalba je djelomično osnovana.

Uvidom u spis predmeta vidljivo je da su žalitelji zahtjevom od 1. lipnja 2015. godine zatražili od Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice dostavu sljedećih informacija: 1. Popis imena svih zaposlenika Bolnice koji imaju aneks ugovora o radu, 2. Radna mjesta na koja su ti zaposlenici raspoređeni po osnovnom ugovoru o radu, 3. Radna mjesta na koja su raspoređeni aneksima ugovora o radu, 4. Uvjeti stručne spreme i radnog iskustva koji su propisani za radno mjesto po osnovnom ugovoru o radu, 5. Uvjeti stručne spreme i radnog iskustva koji su propisani za radno mjesto prema aneksu ugovora o radu, 6. Obračunska osnovica plaće za radno mjesto po osnovnom ugovoru i osnovica plaće po aneksu i 7. Posljednji akt o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji.

Nadalje, uvidom u spis predmeta vidljivo je da je Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice rješenjem Broj: 01-792/4-2015 od 29. lipnja 2015. godine odbila zahtjev žalitelja u dijelu u kojem su zatražili informacije pod točkom 1., 2., 3. i 6. zahtjeva za pristup informacijama jer su tražene informacije zaštićene Zakonom o zaštiti osobnih podataka, dok je u pogledu 4., 5. i 7. točke zahtjeva, sukladno članku 23. stavku 1. točki 3. Zakona o pravu na pristup informacijama, žalitelje uputila na internetsku stranicu na kojoj je objavljen Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice.

U obrazloženju pobijanog rješenja Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice navodi da je testom razmjernosti i javnog interesa koji je proveden dana 29. lipnja 2015. godine, zaključeno i predloženo da se zahtjev žalitelja djelomično usvoji, odnosno da ga se informira o pravnoj podlozi za izdavanje ugovora o radu i dodataka ugovora o radu, da se navedu slučajevi zbog kojih se izdaju dodaci ugovora o radu te da mu se ustupi preslika dvije različite vrste dodataka ugovoru o radu kako bi izvršili uvid u iste, s obzirom da je u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice izdano 366 dodataka ugovora o radu, pa bi ustupanje svih bilo nepotrebno i neekonomično. Nadalje, navodi se da je od navedenih 366 dodataka ugovora o radu, 307 zaključeno zbog rasporeda radnika na određena radilišta, a 59 dodataka je zaključeno nakon provedenog postupka imenovanja radnika na određeni mandat, a sve sukladno odredbama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice te je svim radnicima dodijeljen koeficijent složenosti za poslove koje obavljaju sukladno Uredbi o nazivima radnih mjesta i koeficijentu složenosti poslova u javnim službama.

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Člankom 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su sve informacije dostupne svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima ovoga Zakona.

Odredbom članka 23. stavka 5. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da će tijelo javne vlasti rješenjem odbiti zahtjev ako se ispune uvjeti propisani u članku 15. stavku 2., 3. i 4., a u vezi s člankom 16. stavkom 1. ovog Zakona.

Prema članku 15. stavku 2. točki 4. Zakona o pravu na pristup informacijama tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji ako je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Člankom 16. stavkom 1. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da je tijelo javne vlasti nadležno za postupanje po zahtjevu za pristup informacijama iz članka 15. stavka 2. točke 2. dužno prije donošenje odluke provesti test razmjernosti i javnog interesa. Nadalje, stavkom 2. članka 16. propisano je da je kod provođenja testa razmjernosti i javnog interesa tijelo javne vlasti dužno utvrditi može li se pristup informaciji ograničiti radi zaštite zaštićenih interesa iz članka 15. stavka 2. i 3., bi li omogućavanjem pristupa traženoj informaciji u svakom pojedinom slučaju taj interes bio ozbiljno povrijeđen te prevladava li  potreba zaštite prava na ograničenje ili javni interes. Ako prevladava javni interes u odnosu na štetu po zaštićene interese, informacija će se učiniti dostupnom.

Člankom 25. stavkom 4. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su tijela javne vlasti dužna Povjereniku za informiranje u postupku po žalbi protiv rješenja o ograničenju informacija iz članka 15. stavka 2. i 3. ovog zakona, omogućiti uvid u informacije koje su predmet postupka. Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice Povjerenici za informiranje, zbog obimnosti dokumentacije koja sadrži tražene informacije, kao dio spisa predmeta dostavila izvadak iz Statuta Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice, Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice, Kolektivni ugovor za djelatnost zdravstava i zdravstvenog osiguranja, izvadak iz Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama, popis zaposlenika Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske toplice koji imaju dodatak ugovora o radu kojim su raspoređeni na reizborna, odnosno rukovodeća radna mjesta te primjerke ugovora o radu i primjerke dodataka ugovora o radu, popis zaposlenika Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice koji imaju dodatak ugovora o radu kojim su raspoređeni na određeni odjel, odnosno posebno mjesto rada (zdravstveni radnici) te primjerke ugovora o radu i primjerke dodataka ugovora o radu, popis zaposlenika Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice koji imaju zaključen dodatak ugovora o radu radi zamjene privremeno odsutnog radnika.

U žalbenom postupku utvrđeno je da Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice u predmetnom slučaju pri rješavanju zahtjeva za pristup informacijama nije uzela u obzir mogućnost djelomičnog pružanja informacije žalitelju, sukladno članku 15. stavku 5. Zakona o pravu na pristup informacijama. Također je u žalbenom postupku ispitana pravilnost provedenog testa razmjernosti i javnog interesa.

Člankom 2. stavkom 1. točkom 1. Zakona o zaštiti osobnih podataka („Narodne novine“, broj 103/03., 118/06., 41/08., 130/11. i 106/12. - pročišćeni tekst) propisano je da je osobni podatak svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može identificirati (ispitanik); osoba koja se može identificirati je osoba čiji se identitet može utvrditi izravno ili neizravno, posebno na osnovi identifikacijskog broja ili jednog ili više obilježja specifičnih za njezin fizički, psihološki, mentalni, gospodarski, kulturni ili socijalni identitet.

U članku 7. stavku 1. podstavku 1. do 8. istog Zakona propisani su pravni temelji prikupljanja i obrade osobnih podataka.

Člankom 11. stavkom 3. istog Zakona propisano je da je zabranjeno davanje osobnih podataka na korištenje drugim primateljima za čiju obradu, odnosno korištenje nisu ovlašteni prema odredbama članka 7. i članka 8. stavka 2. ovoga Zakona te ako je svrha za koju se osobni podaci traže na korištenje suprotna odredbi članka 6. stavka 2. i 3. ovoga Zakona.

Bitno je naglasiti da kada se upotrebljavaju odredbe Zakona o zaštiti osobnih podataka kao temelj odbijanja zahtjeva korisnika prava na informaciju, da je potrebno razmotriti razloge i okolnosti pod kojima doista može nastati šteta nezakonitom upotrebom nečijih osobnih podataka jer ukoliko neki podatak predstavlja osobni podatak to ne znači da je on i u navedenom slučaju zaštićen.

Uvidom u dostavljene informacije koje su žalitelji zatražili utvrđeno je da se zatražene informacije odnose na osobe koje su zaposlene u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice. U ovom predmetu je očito da bi se davanjem zatraženih informacija mogle identificirati određene osobe. S druge strane treba uzeti u obzir da se u konkretnom slučaju radi o imenima i prezimenima osoba koje se nalaze u službenom svojstvu i to kao zaposlenika u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice.

Određeni podaci o zaposlenima u tijelima javne vlasti poput imena i prezimena, stručne kvalifikacije, njihovog radnog mjesta i opis poslova te podaci o bruto plaćama, stimulacijama, dodacima i drugim isplatama, iako predstavljaju osobne podatke, ne mogu se smatrati zaštićenima temeljem Zakona o zaštiti osobnih podataka, već predstavljaju podatke od javnog interesa.

U Zapisniku Broj: 01-792/3-2015.  od 29. lipnja 2015. godine o provedbi testa razmjernosti i javnog interesa navodi se da Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice nije korisnik proračuna Grada Varaždinske Toplice te da se navedena Bolnica financira ne samo iz državnog proračuna već da svoje prihode ostvaruje temeljem ugovora zaključenog sa HZZO-om ali i direktnim pružanjem usluga na tržištu, iz kojih sredstava se znatnim dijelom financiraju plaće radnika Bolnice. Također navode da Bolnica posluje pozitivno nakon uspješno provedene sanacije pod upravom Ministarstva zdravlja.

U provedenom postupku je utvrđeno da nema zapreke da se dostavi popis osoba koje  u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Topliceimaju sklopljen aneks (dodatak) ugovora o radu jer dobivaju plaću izjavnih sredstava, pa je logično da postoji i interes javnosti da se zna na koje osobe se troše javna sredstva.

U odnosu na traženje obračunske osnovice plaće za radno mjesto po osnovnom ugovoru i po aneksu (dodatku) ugovora o radu potrebno je napomenuti da sklopljeni ugovori o radu, kao i sklopljeni dodaci ugovorima o radu sadrže odredbe o plaći zaposlenika koje ukazuju na odgovarajuću primjenu odredbi Kolektivnog ugovora za djelatnost zdravstva i zdravstvenog osiguranja i Uredbe o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama. Kolektivnim ugovorom za djelatnost zdravstva („Narodne novine“, broj 143/13. i 96/15.) propisano je u članku 47. da plaću radnika čini osnovna plaća i dodaci na osnovnu plaću, da osnovu plaću čini umnožak koeficijenta složenosti polova radnog mjesta na koje je raspoređen i  osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5% za svaku navršenu godinu radnog staža te da su dodaci na osnovnu plaću: stimulacija, dodaci za posebne uvjete rada, dodaci i uvećanja plaća. U članku 49. citiranog Kolektivnog ugovora propisano je da će se osnovica za izračun plaće utvrđivati Sporazumom sindikata javnih službi i Vlade Republike Hrvatske.  Stoga su to informacije iz kojih je moguće izračunati osnovicu za obračun plaće te nema zapreke za dostavu žaliteljima. Specijalna bolnica za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice može uputiti žalitelje na mjesto gdje su te informacije javno  objavljene.

Dodatno se napominje kako su informacije o raspolaganje javnim sredstvima dostupne javnosti i bez provođenja testa razmjernosti i javnog interesa, osim ako informacija predstavlja klasificirani podatak tako da temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama svaka osoba može zatražiti iznos bruto plaće koje je isplaćena pojedinoj osobi iz javnih sredstava.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem korisniku omogućiti pristup informaciji.

Stoga je na temelju članka 117. stavka 2. Zakona o općem upravnom postupku, riješeno kao u točki 2. izreke rješenja.

U odnosu na informacije o radnim mjesta na koja su zaposlenici Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice raspoređeni po osnovnom ugovoru o radu i po aneksima (dodatku) ugovora o radu,  vidljivo je da se radi o informacijama koje su sadržane u ugovorima o radu i aneksima (dodacima)ugovora o radu.

Iz dostavljene dokumentacije je vidljivo da postoje nekoliko slučajeva kada se zaključuju dodaci ugovora u radu u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske i to članka 29. Statuta Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice, odnosno sukladno Pravilniku o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta u Specijalnoj bolnici Varaždinske Toplice.

U žalbenom postupku razmotreno je da li je moguće žaliteljimaomogućiti pristup zatraženim informacijama. Iako su u konkretnim slučaju radi ugovorima i aneksima (dodacima) ugovora o radu koji sadržavaju osobne podatke i to: ime i prezime, ime oca, osobni identifikacijski broj, adrese zaposlenika i zanimanje, u konkretnom slučaju ne dolazi do kršenja odredbi Zakona o zaštiti osobnih podataka ako se žaliteljima dostave ugovori i aneksi ugovora na kojima su osim imena i prezimena i zanimanja uklonjeni ostali osobni podaci, sukladno članku 15. stavku 5. Zakona o pravu na pristup informacijama.

U provedenom žalbenom postupku utvrđeno je da bi otkrivanjem osobnih podataka i toimena oca, osobnog identifikacijskog broja, adrese zaposlenika koji su sadržani u ugovorima i aneksima (dodacima) ugovora o radu, u konkretnom slučaju došlo do povrede osobnih podataka neovlaštenim korištenjem od strane treće osobe u svrhu koja nije podudarna sa svrhom s kojom je tijelo javne vlasti prikupilo osobne podatke i moguće zloporabe tih podataka, te  prevladava potreba zaštite osobnih podataka u odnosu na javni interes.

U odnosu na ostale dijelove ugovora i aneksa(dodatka) ugovora o radu  potrebno je ukazati da isti sadrže prava i obveze iz ugovora i aneksa (dodatka)  ugovora o radute da se dostavljanjem traženih podataka ne zadire u privatnost pojedinca.

Budući da su radna mjesta, opis poslova radnog mjesta, određivanje plaće i materijalnih prava i ostalih prava, trajanje radnog odnosa, mjesta rada, radno vrijemekoji se navode u ugovorima i aneksima ugovora o radu  informacije koje su vezani za radna mjesta u tijelu javne vlasti čiji rad treba biti otvoren i javan, očito je da otvorenosti i javnosti rada tijela pridonosi i dostupnost takvih podataka.

Slijedom navedenog, važno je naglasiti kao je u odnosu na postupke zapošljavanja potrebno osigurati transparentnost, da zaposleni dobivaju plaću iz javnih sredstava, pa prevlada javni interes da se zna koje osobe koje u vrijeme podnošenja zahtjeva za pristup informacijama obavljaju poslove i na koja radna mjesta su raspoređeni, a koje obavljaju temeljem Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i sistematizaciji radnih mjesta u Specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju Varaždinske Toplice Broj: 01-115/3-2014, a dobivaju plaću temeljem Zakona o plaćama u javnim službama („Narodne novine“, broj 27/01) i Uredbi o nazivima radnih mjesta i koeficijentima složenosti poslova u javnim službama („Narodne novine“, broj, 25/13., 151/13 i 9/14.).

Člankom 15. stavkom 5. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da ako tražena informacija sadrži i podatak koji podliježe ograničenju iz stavka 2. i 3. ovog članka, preostali dijelovi informacije učinit će se dostupnim.

Posebno se napominje kako tijelo javne vlasti ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije temeljem članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup informacijama, sukladno Kriterijima za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije („Narodne novine“, broj 12/14. i 15/14.) koje je donijela Povjerenica za informiranje.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem korisniku omogućiti pristup informaciji.

Stoga je na temelju članka 117. stavka 2. Zakona o općem upravnom postupku, riješeno kao u točki 3. izreke rješenja.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatskeu roku od 30 dana od dana dostave rješenja.     

POVJERENICA ZA INFORMIRANJE

dr. sc. Anamarija Musa, dipl. iur.