KLASA: UP/II-008-07/22-01/287

URBROJ: 401-01/04-22-2

Zagreb, 31. svibnja 2022.

       

Povjerenik za informiranje, OIB: 68011638990, na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13 i 85/15), povodom žalbe ......... izjavljene protiv rješenja Lučke uprave Split URBROJ: 3300-426659 od 26. listopada 2021. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama, donosi sljedeće

 

RJEŠENJE

 

1.    Poništava se rješenje Lučke uprave Split URBROJ: 3300-426659 od 26. listopada 2021. godine.

2.    Odobrava se ......... pravo na pristup preslici:

- računa br. 510/1/132018 od 6. ožujka 2018., računa br. 512/1/132018 od 6. ožujka 2018., računa br. 559/1/132018 od 15. ožujka 2018., računa br. 560/1/132018 od 15. ožujka 2018., računa br. 816/1/132018 od 31. ožujka 2018., računa br. 817/1/132018 od 31. ožujka 2018., računa br. 832/1/132018 od 16. travnja 2018., računa br. 1421/1/132018 od 21. svibnja 2018., računa br. 1422/1/132018 od 21. svibnja 2018., računa br. 1424/1/132018 od 21. svibnja 2018., računa br. 2244/1/132018 od 31. svibnja 2018., računa br. 2245/1/132018 od 31. svibnja 2018., računa br. 2246/1/132018 od 31. svibnja 2018., računa br. 4484/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4485/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4486/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4487/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4488/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4489/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4490/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 4491/1/132018 od 28. kolovoza 2018., računa br. 5389/1/132018 od 21. rujna 2018., računa br. 5778/1/132018 od 30. rujna 2018., računa br. 5779/1/132018 od 30. rujna 2018., računa br. 6668/1/132018 od 21. studenoga 2018., računa br. 6669/1/132018 od 21. studenoga 2018., računa br. 6670/1/132018 od 21. studenoga 2018., računa br. 6814/1/132018 od 30. studenoga 2018.,

- računa br. 287/1/132019 od 31. siječnja 2019., računa br. 288/1/132019 od 31. siječnja 2019., računa br. 289/1/132019 od 31. siječnja 2019., računa br. 446/1/132019 od 28. veljače 2019., računa br. 840/1/132019 od 31. ožujka 2019., računa br. 1133/1/132019 od 30. travnja 2019., računa br. 1238/1/132019 od 9. svibnja 2019., računa br. 1896/1/132019 od 31. svibnja 2019., računa br. 1897/1/132019 od 31. svibnja 2019., računa br. 3161/1/132019 od 30. lipnja 2019., računa br. 3162/1/132019 od 30. lipnja 2019., računa br. 4314/1/132019 od 31. srpnja 2019., računa br. 4315/1/132019 od 31. srpnja 2019., računa br. 4316/1/132019 od 31. srpnja 2019., računa br. 6962/1/132019 od 30. rujna 2019., računa br. 6963/1/132019 od 30. rujna 2019., računa br. 6964/1/132019 od 30. rujna 2019., računa br. 6965/1/132019 od 30. rujna 2019., računa br. 7075/1/132019 od 4. listopada 2019., računa br. 7674/1/132019 od 22. listopada 2019., računa br. 7675/1/132019 od 22. listopada 2019., računa br. 8015/1/132019 od 20. studenoga 2019., računa br. 8016/1/132019 od 20. studenoga 2019., računa br. 8017/1/132019 od 20. studenoga 2019., računa br. 8394/1/132019 od 30. studenoga 2019., računa br. 8604/1/132019 od 31. prosinca 2019., računa br. 8605/1/132019 od 31. prosinca 2019., računa br. 8606/1/132019 od 31. prosinca 2019.,

- računa br. 233/1/132020 od 31. siječnja 2020., računa br. 242/1/132020 od 31. siječnja 2020., računa br. 489/1/132020 od 29. veljače 2020., računa br. 490/1/132020 od 29. veljače 2020., računa br. 783/1/132020 od 31. ožujka 2020., računa br. 784/1/132020 od 31. ožujka 2020., računa br. 805/1/132020 od 8. travnja 2020., računa br. 1004/1/132020 od 30. travnja 2020., računa br. 1010/1/132020 od 30. travnja 2020., računa br. 1011/1/132020 od 30. travnja 2020., računa br. 1373/1/132020 od 31. svibnja 2020., računa br. 1374/1/132020 od 31. svibnja 2020., računa br. 1375/1/132020 od 31. svibnja 2020., računa br. 1696/1/132020 od 30. lipnja 2020., računa br. 1697/1/132020 od 30. lipnja 2020., računa br. 1698/1/132020 od 30. lipnja 2020., računa br. 1699/1/132020 od 30. lipnja 2020., računa br. 2365/1/132020 od 31. srpnja 2020., računa br. 2366/1/132020 od 31. srpnja 2020., računa br. 2367/1/132020 od 31. srpnja 2020., računa br. 2368/1/132020 od 31. srpnja 2020., računa br. 2369/1/132020 od 31. srpnja 2020., računa br. 2746/1/132020 od 31. kolovoza 2020., računa br. 2747/1/132020 od 31. kolovoza 2020., računa br. 2748/1/132020 od 31. kolovoza 2020., računa br. 2749/1/132020 od 31. kolovoza 2020., računa br. 2750/1/132020 od 31. kolovoza 2020., računa br. 3345/1/132020 od 30. rujna 2020., računa br. 3346/1/132020 od 30. rujna 2020., računa br. 3347/1/132020 od 30. rujna 2020., računa br. 3348/1/132020 od 30. rujna 2020., računa br. 4210/1/132020 od 16. prosinca 2020., računa br. 4213/1/132020 od 16. prosinca 2020., računa br. 4214/1/132020 od 16. prosinca 2020., računa br. 4215/1/132020 od 16. prosinca 2020., računa br. 4436/1/132020 od 31. prosinca 2020. te računa br. 4439/1/132020 od 31. prosinca 2020.

3.    Nalaže se Lučkoj upravi Split da u roku od 8 dana od pravomoćnosti ovog rješenja omogući trgovačkom društvu OBALNA PLOVIDBA d.o.o. pristup odobrenim informacijama, sukladno točki 2. izreke ovog rješenja.


O b r a z l o ž e n j e

 

Osporenim rješenjem Lučke uprave Split URBROJ: 3300-426659 od 26. listopada 2021. godine, odbijen je zahtjev za pristup informacijama ......... (dalje u tekstu: žalitelj), od 21. listopada 2021. godine, kojim je zatražio da mu se dostave kopije svih računa Lučke uprave Split kojim je Lučka uprava Split u 2018., 2019. i 2020. godini za brod „Forca“, NIB 15283, luka upisa Split, pozivni znak: 9A6644, obračunavala lučke pristojbe-ležarine. Predmetni zahtjev je odbijen temeljem članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama iz razloga jer je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Protiv pobijanog rješenja žalitelj je pravodobno uložio žalbu u kojoj u bitnom navodi da izjavljuje žalbu zbog bitne povrede pravila postupka, pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja, te pogrešne primjene materijalnog prava. Nadalje, navodi kako je njegov zahtjev odbijen temeljem Zakona o pravu na pristup informacijama s obrazloženjem da je informacija zaštićena zakonom kojim se ureduje područje zaštite osobnih podataka, međutim da razlozi odbijanja nisu obrazloženi niti je navedeno koji i čiji bi se osobni podaci povrijedili omogućavanjem žalitelju uvida u predmetne račune. Ističe kako tijelo javne vlasti nije postupilo niti u skladu sa odredbom članka 16. Zakona o pravu na pristup informacijama odnosno provelo test razmjernosti i javnog interesa. Slijedom svega navedenog zaključuje kako je očito da pobijano rješenje nepravilno i nezakonito, pa predlaže Povjereniku za informiranje da uvaži njegovu žalbu i poništi pobijano rješenje te naloži Službeniku za informiranje Lučke uprave Split da mu omogući tražene informacije.

Žalba je osnovana.

Uvidom u spis predmeta utvrđeno je kako je žalitelj zahtjevom za pristup informacijama od 21. listopada 2021. godine zatražio od tijela javne vlasti Lučke uprave Split da mu se za brod „Forca“, NIB 15283, luka upisa Split, pozivni znak: 9A6644, dostave kopije svih računa Lučke uprave Split kojim je Lučka uprava Split u 2018., 2019. i 2020. godini za navedeni brod obračunavala lučke pristojbe-ležarine. Nadalje, utvrđeno je da Lučka uprava Split žaliteljev zahtjev za pristup informacijama odbila rješenjem URBROJ: 3300-426659 od 26. listopada 2021. godine, a temeljem članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama iz razloga jer je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

U članku 5. stavku 1. točki 3. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da je informacija svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra, neovisno o načinu na koji je prikazan (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis), koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti.

Odredbom članka 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su informacije dostupne svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima ovog Zakona.

Člankom 23. stavkom 5. točkom 2. istog Zakona propisano je da će tijelo javne vlasti rješenjem odbiti zahtjev ako se ispune uvjeti propisani u članku 15. stavcima 2., 3. i 4., a u vezi s člankom 16. stavkom 1. ovog Zakona.

Odredbom članka 15. stavka 2. točke 4. navedenog Zakona propisano je da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji ako je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Člankom 16. stavkom 1. istog Zakona propisano je da je tijelo javne vlasti nadležno za postupanje po zahtjevu za pristup informaciji iz članka 15. stavka 2. točke 2., 3., 4., 5., 6. i 7. i stavaka 3. i 4. ovog Zakona, dužno prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Stavkom 2. istog članka Zakona propisano je da je kod provođenja testa razmjernosti i javnog interesa tijelo javne vlasti dužno utvrditi da li se pristup informaciji može ograničiti radi zaštite nekog od zaštićenih interesa iz članka 15. stavaka 2., 3. i 4. Zakona, da li bi omogućavanjem pristupa traženoj informaciji u svakom pojedinom slučaju taj interes bio ozbiljno povrijeđen te da li prevladava potreba zaštite prava na ograničenje ili javni interes. Ako prevladava javni interes u odnosu na štetu po zaštićene interese, informacija će se učiniti dostupnom.

Test razmjernosti i javnog interesa odredbom članka 5. stavka 1. točke 7. Zakona o pravu na pristup definira se kao procjena razmjernosti između razloga za omogućavanje pristupa informaciji i razloga za ograničenje te omogućavanje pristupa informaciji ako prevladava javni interes.

U žalbenom postupku je utvrđeno kako je tijelo javne vlasti prilikom rješavanja žaliteljevog zahtjeva nepotpuno i pogrešno utvrdilo činjenično stanje te pogrešno primijenilo zakonske odredbe.

Lučka uprava Split, kao tijelo javne vlasti, iako je odbila žaliteljev zahtjev odnosno uskratila žalitelju pristup zatraženim informacijama zbog ograničenja iz članka 15. Zakona o pravu na pristup informacijama i to konkretno zbog zaštite osobnih podataka, nije provela test razmjernosti i javnog interesa pa tako niti u obrazloženju pobijanog rješenja nije navela koji se osobni podaci štite i koja bi šteta nastala njihovim omogućavanjem.

U žalbenom postupku, kao informacije koje je žalitelj tražio u predmetnom zahtjevu za pristup informacijama, Povjereniku za informiranje dostavljeni su sljedeći računi: račun br. 510/1/132018 od 6. ožujka 2018., račun br. 512/1/132018 od 6. ožujka 2018., račun br. 559/1/132018 od 15. ožujka 2018., račun br. 560/1/132018 od 15. ožujka 2018., račun br. 816/1/132018 od 31. ožujka 2018., račun br. 817/1/132018 od 31. ožujka 2018., račun br. 832/1/132018 od 16. travnja 2018., račun br. 1421/1/132018 od 21. svibnja 2018., račun br. 1422/1/132018 od 21. svibnja 2018., račun br. 1424/1/132018 od 21. svibnja 2018., račun br. 2244/1/132018 od 31. svibnja 2018., račun br. 2245/1/132018 od 31. svibnja 2018., račun br. 2246/1/132018 od 31. svibnja 2018., račun br. 4484/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4485/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4486/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4487/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4488/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4489/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4490/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 4491/1/132018 od 28. kolovoza 2018., račun br. 5389/1/132018 od 21. rujna 2018., račun br. 5778/1/132018 od 30. rujna 2018., račun br. 5779/1/132018 od 30. rujna 2018., račun br. 6668/1/132018 od 21. studenoga 2018., račun br. 6669/1/132018 od 21. studenoga 2018., račun br. 6670/1/132018 od 21. studenoga 2018., račun br. 6814/1/132018 od 30. studenoga 2018., račun br. 287/1/132019 od 31. siječnja 2019., račun br. 288/1/132019 od 31. siječnja 2019., račun br. 289/1/132019 od 31. siječnja 2019., račun br. 446/1/132019 od 28. veljače 2019., račun br. 840/1/132019 od 31. ožujka 2019., račun br. 1133/1/132019 od 30. travnja 2019., račun br. 1238/1/132019 od 9. svibnja 2019., račun br. 1896/1/132019 od 31. svibnja 2019., račun br. 1897/1/132019 od 31. svibnja 2019., račun br. 3161/1/132019 od 30. lipnja 2019., račun br. 3162/1/132019 od 30. lipnja 2019., račun br. 4314/1/132019 od 31. srpnja 2019., račun br. 4315/1/132019 od 31. srpnja 2019., račun br. 4316/1/132019 od 31. srpnja 2019., račun br. 6962/1/132019 od 30. rujna 2019., račun br. 6963/1/132019 od 30. rujna 2019., račun br. 6964/1/132019 od 30. rujna 2019., račun br. 6965/1/132019 od 30. rujna 2019., račun br. 7075/1/132019 od 4. listopada 2019., račun br. 7674/1/132019 od 22. listopada 2019., račun br. 7675/1/132019 od 22. listopada 2019., račun br. 8015/1/132019 od 20. studenoga 2019., račun br. 8016/1/132019 od 20. studenoga 2019., račun br. 8017/1/132019 od 20. studenoga 2019., račun br. 8394/1/132019 od 30. studenoga 2019., račun br. 8604/1/132019 od 31. prosinca 2019., račun br. 8605/1/132019 od 31. prosinca 2019., račun br. 8606/1/132019 od 31. prosinca 2019., račun br. 233/1/132020 od 31. siječnja 2020., račun br. 242/1/132020 od 31. siječnja 2020., račun br. 489/1/132020 od 29. veljače 2020., račun br. 490/1/132020 od 29. veljače 2020., račun br. 783/1/132020 od 31. ožujka 2020., račun br. 784/1/132020 od 31. ožujka 2020., račun br. 805/1/132020 od 8. travnja 2020., račun br. 1004/1/132020 od 30. travnja 2020., račun br. 1010/1/132020 od 30. travnja 2020., račun br. 1011/1/132020 od 30. travnja 2020., račun br. 1373/1/132020 od 31. svibnja 2020., račun br. 1374/1/132020 od 31. svibnja 2020., račun br. 1375/1/132020 od 31. svibnja 2020., račun br. 1696/1/132020 od 30. lipnja 2020., račun br. 1697/1/132020 od 30. lipnja 2020., račun br. 1698/1/132020 od 30. lipnja 2020., račun br. 1699/1/132020 od 30. lipnja 2020., račun br. 2365/1/132020 od 31. srpnja 2020., račun br. 2366/1/132020 od 31. srpnja 2020., račun br. 2367/1/132020 od 31. srpnja 2020., račun br. 2368/1/132020 od 31. srpnja 2020., račun br. 2369/1/132020 od 31. srpnja 2020., račun br. 2746/1/132020 od 31. kolovoza 2020., račun br. 2747/1/132020 od 31. kolovoza 2020., račun br. 2748/1/132020 od 31. kolovoza 2020., račun br. 2749/1/132020 od 31. kolovoza 2020., račun br. 2750/1/132020 od 31. kolovoza 2020., račun br. 3345/1/132020 od 30. rujna 2020., račun br. 3346/1/132020 od 30. rujna 2020., račun br. 3347/1/132020 od 30. rujna 2020., račun br. 3348/1/132020 od 30. rujna 2020., račun br. 4210/1/132020 od 16. prosinca 2020., račun br. 4213/1/132020 od 16. prosinca 2020., račun br. 4214/1/132020 od 16. prosinca 2020., račun br. 4215/1/132020 od 16. prosinca 2020., račun br. 4436/1/132020 od 31. prosinca 2020. te račun br. 4439/1/132020 od 31. prosinca 2020.

Sukladno članku 99. Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (dalje u tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), ista je u cijelosti obvezujuća i izravno se primjenjuje u državama članicama od 25. svibnja 2018. godine.

Člankom 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da su osobni podaci svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi („ispitanik“): pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Uvodnom odredom broj 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da bi obrada osobnih podataka trebala biti osmišljena tako da bude u službi čovječanstva. Dalje se navodi da pravo na zaštitu osobnih podataka nije apsolutno pravo, te da ga se mora razmatrati u skladu s načelom proporcionalnosti, odnosno da se predmetnom Uredbom poštuju sva temeljna prava i uvažavaju slobode i načela priznata Poveljom koja su sadržana u ugovorima, uključujući slobodu izražavanja i informiranja.

Slijedom navedenog, legitimnost obrade podataka utvrđena je člankom 6. stavkom 1. točkom c) Opće uredbe o zaštiti podataka, kojom je propisano kako je obrada zakonita samo ako i u onoj mjeri u kojoj je ispunjeno najmanje jedno od sljedećega: obrada je nužna radi poštovanja pravnih obveza voditelja obrade. U stavku 3. članka 6. Uredbe navodi se kako pravna osnova za obradu iz stavka 1. točaka c) i e) utvrđuje se u: a) pravu Unije, ili b) pravu države članice kojem voditelj obrade podliježe.

Spomenuta zakonitost obrade se u ovom slučaju izvodi iz odredbi Zakona o pravu na pristup informacijama, koji razrađuje odredbu članka 38. stavka 4. Ustava Republike Hrvatske kojom se jamči pravo na pristup informacijama u posjedu tijela javne vlasti, uvažavajući pritom preduvjet ispravne provedbe testa razmjernosti i javnog interesa u slučaju postojanja ograničenja od pristupa, odnosno u određenim slučajevima primjenjujući odredbu članka 16. stavka 3. navedenog Zakona kada se radi o raspolaganju javnim sredstvima.

Uvidom u dostavljene račune utvrđeno je da isti ne sadrže osobne podatke koje bi trebalo zaštititi. Naime, podatke kao što su ime i prezime vlasnika obrta, njegov OIB ili podatak o adresi obrta prema mišljenju Povjerenika za informiranje nije potrebno zaštititi s obzirom na to da su navedeni podaci javno objavljeni u obrtnom registru. Također, potpis osobe koja je fakturirala račune nije potrebno zaštititi jer se radi o potpisu ovlaštene osobe tijela javne vlasti. S obzirom da se na pojedinim računima umjesto obrta navodi trgovačko društvo napominje se kako se Opća uredba o zaštiti osobnih podataka ne odnosi na pravne osobe.

Člankom 54. stavkom 1. točkom 5. Zakona o pomorskom dobru i morskim lukama („Narodne novine“, broj 158/03, 100/04, 141/06, 38/09, 123/11, 56/16 i 98/19) propisano je da upravno vijeće donosi lučke tarife.

Nadalje, odredbom članka 61. istog Zakona propisano je da su prihodi lučke uprave: 1. lučke pristojbe, 2. naknada od koncesija iz članka 66. stavka 5. točke 1. i 2. ovoga Zakona, 3. naknada od koncesija iz članka 66. stavka 5. točke 3. i 4. ovoga Zakona, 4. sredstva iz proračuna osnivača, 5. ostali prihodi.

Odredbom članka 62. stavka 1. istog Zakona propisano je da se u lukama otvorenim za javni promet plaćaju lučke tarife koje se sastoje od lučkih pristojbi i lučkih naknada. Stavkom 2. istog članka Zakona propisano je da lučke pristojbe donosi i javno objavljuje lučka uprava, a čine ih: 1. pristojba za upotrebu obale, 2. brodska ležarina, 3. pristojba za vez.

Uvidom u internetske stranice Lučke uprave Split razvidno je da su na linku https://portsplit.hr/hr/lucka-uprava-split/dokumenti/, u rubrici Akti ustanove, javno objavljene Tarife lučkih pristojbi Lučke uprave Split. Tako je u članku 4. Tarife propisana Tablica visine brodske ležarine, a koja Tablica se sastoji od rednog broja, osnove za obračun brodske ležarine (m dužni broda) i jedinice mjere (kn/dan, kn/m dužni broda), a razlikuje: pod 1. Putničke brodove na kružnom putovanju, izletničke brodove i brodice pod zastavom RH (1.1. Do 12 m, 1.2. Od 12 do 25 m, 1.3. Preko 25 m), pod 2. Trajekte i tankere za prijevoz opasnih tvari i posebnih tereta, te pod 3. Ostale brodove.

U žalbenom postupku nisu utvrđeni razlozi za ograničenje pristupa informacijama prema odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama pa je nakon provedenog postupka odlučeno da se predmetne informacije u konkretnom slučaju mogu omogućiti žalitelju kako je to navedeno u točki 2. izreke ovog rješenja, osobito uzimajući u obzir činjenicu da se radi o prihodima Lučke uprave Split, a da su i Tarife lučkih pristojbi Lučke uprave Split javno objavljene informacije.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem korisniku omogućiti pristup informaciji.

Stoga je na temelju članka 117. stavka 1. Zakona o općem upravnom postupku („Narodne novine“, broj 47/09 i 110/21) i članka 25. stavka 7. Zakona o pravu na pristup informacijama riješeno kao u izreci ovog rješenja.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave rješenja.

 

                                               POVJERENIK ZA INFORMIRANJE

 

                                                           dr. sc. Zoran Pičuljan