KLASA: UP/II-008-07/22-01/29

URBROJ: 401-01/06-22-4

Zagreb, 7. ožujka 2022. godine

 

Povjerenik za informiranje, OIB: 68011638990, na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13. i 85/15.), povodom žalbe ......... izjavljene protiv rješenja trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o., Ur.broj: DOK2021/202-0001 od 2. prosinca 2021. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama, donosi sljedeće

 

RJEŠENJE

 

1.    Poništava se rješenje trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o., Ur.broj: DOK2021/202-0001 od 2. prosinca 2021. godine.

2.    Odobrava se ......... pravo na pristup preslikama sljedećih informacija vezanih za Javni natječaj trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o., za rukovoditelja PJ Komercijalni poslovi – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme od 28. siječnja 2020. godine:

-       Odluka o potrebi za radnikom i raspisivanju javnog natječaja Broj INT20200128-003 od 28. siječnja 2020. godine;

-       Zapisnik o provedenom predselekcijskom postupku Ur.br. INT20200211-0001 od 11. veljače 2020. godine;

-       Poziv na pisanu provjeru informatičkog znanja i intervju, Ur.br. DOK20200211-00015 od 11. veljače 2020. godine;

-       Pisana provjera informatičkog znanja ......... od 13. veljače 2020. godine.

3.    Djelomično se odobrava ......... pravo na pristup preslikama sljedećih informacija vezanih za Javni natječaj trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o., za rukovoditelja PJ Komercijalni poslovi – 1 izvršitelj na neodređeno vrijeme od 28. siječnja 2020. godine, na način:

-       da se na Zapisniku o provedenom selekcijskom postupku, Ur.br. INT20200214-0001 od 14. veljače 2020. godine prekrije adresa .........;

-       da se na Odluci o izboru kandidata Broj: INT20200217-0003 od 17. veljače 2020. godine prekrije adresa .........;

-       da se na Prijavi na natječaj ......... prekriju adresa, broj mobitela, e-mail adresa i vlastoručni potpis;

-       da se na Diplomi ......... Broj: 41-152/2/2015 od 25. travnja 2015. godine, prekriju, datum, mjesto i država rođenja;

-       da se na Diplomi ......... Broj: 152-152/2013 od 19. travnja 2013. godine, prekriju, datum, mjesto i država rođenja;

-       da se na Diplomi ......... Broj: 232-566/2010. od 19. lipnja 2010. godine, prekriju, datum, mjesto i država rođenja;

-       da se na Životopisu ......... prekriju adresa, broj mobitela, e-mail adresa i datum rođenja;

-       da se na Osobnoj iskaznici ......... prekriju fotografija, datum rođenja, broj osobne iskaznice, adresa prebivališta i OIB .........;

-       da se na Vozačkoj dozvoli ......... prekriju fotografija, datum i mjesto rođenja, broj vozačke dozvole i vlastoručni potpis .........;

-       da se na Elektroničkom zapisu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ......... prekriju OIB, državljanstvo, osobni broj i datum rođenja;

-       da se na Uvjerenju o nevođenju kaznenog postupka za ......... prekriju OIB, datum rođenja i QR kod;

-       da se na Ugovoru o radu sklopljenom između trgovačkog društva Viator&Vektor projekti d.o.o. i ......... od 2. siječnja 2012. godine, prekriju adresa, OIB, iznos plaće i vlastoručni potpis .........;

-       da se na Aneksu Ugovora o radu br. 1, sklopljenom između trgovačkog društva Viator&Vektor projekti d.o.o. i ......... od 30. travnja 2015. godine, prekriju adresa, OIB, iznos plaće i vlastoručni potpis .........;

-       da se na Aneksu Ugovora o radu br. 2, sklopljenom između trgovačkog društva Viator&Vektor projekti d.o.o. i ......... od 19. lipnja 2018. godine, prekriju adresa, OIB, iznos plaće i vlastoručni potpis .........;

-       da se na Ugovoru o radu na neodređeno vrijeme, Broj: 45/1/D/20 od 28. veljače 2020. godine, sklopljenom između trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. i ......... prekrije adresa i OIB ..........

4.    Odbija se zahtjev za pristup informacijama ......... od 19. studenoga 2021. godine u preostalom dijelu.

5.    Nalaže se trgovačkom društvu Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. da postupi sukladno točki 2. i 3. izreke ovog rješenja u roku od 8 dana od dana pravomoćnosti ovog rješenja.

 

O b r a z l o ž e n j e

 

Osporenim rješenjem odbijen je zahtjev za pristup informacijama ......... (u daljnjem tekstu: žalitelj) od 19. studenoga 2021. godine, kojim je od trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. zatražio podatke o zaposlenju ......... u navedenom tijelu javne vlasti te natječajne dokumentacije, ukoliko je imenovana zaposlena temeljem natječaja, temeljem odredbe članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, jer su zatražene informacije zaštićene zakonom koji uređuje zaštitu osobnih podataka.

Protiv navedenog rješenja žalitelj je pravovremeno uložio žalbu u kojoj u bitnom navodi da ga osporava u cijelosti zbog nepotpuno i pogrešno utvrđenog činjeničnog stanja i pogrešne primjene zakona. Nadalje, žalitelj navodi kako je tijelo javne vlasti suprotno odredbama članka 23. stavka 5. Zakona o pravu na pristup informacijama odbilo njegov zahtjev od 19. studenoga 2021. godine, kojim je zatražio podatke o zapošljavanju ......... u trgovačkom društvu Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o.. Žalitelj ističe kako osporava stav tijela javne vlasti da javni podaci trebaju biti tajni, obzirom da je istom napomenuo kako se takvi podaci mogu markirati. Navodi kako je tijelo javne vlasti nepotpuno utvrdilo činjenično stanje jer se poziva na tajnost podataka, a da je na pogrešno utvrđeno činjenično stanje pogrešno primijenilo materijalno pravo jer podaci o osobama ili trgovačkim društvima koje se financiraju javni novcem ne mogu biti tajni, nego moraju biti transparentni i dostupni. Zaključno navodi kako je iz navedenog vidljivo da ne postoje razlozi za odbijanje njegovog zahtjeva i uskratu traženih informacija te Povjereniku za informiranje predlaže da poništi osporeno rješenje i omogući mu pristup informacijama. Predlaže da se žalba uvaži.

Žalba je djelomično osnovana.

U žalbenom postupku trgovačko društvo Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. je povodom žalbe žalitelja, a slijedom traženja Ureda povjerenika za informiranje iz akta KLASA: 008-04/22-01/1, URBROJ: 401-01/06-22-2 od 3. siječnja 2022. godine, aktom Ur.broj: DOK20220110-0003 od 10. siječnja 2022. godine dostavila Povjereniku za informiranje spis predmeta na nadležno postupanje, a slijedom traženja iz akta KLASA: UP/II-008-07/22-0/29. URBROJ: 401-01/06-22-2 od 13. siječnja, dopisom Ur.broj: DOK20220119-0004 od 19. siječnja 2022. godine, kao nadopunu spisa predmeta i informacije koje su predmet postupka.

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Člankom 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su informacije dostupne svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima ovoga Zakona.

Uvidom u spis predmeta utvrđeno je da je žalitelj zahtjevom za pristup informacijama od 19. studenoga 2021. godine od trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o., kao tijela javne vlasti, zatražio da mu dostavi sljedeće informacije: „Je li vaš djelatnik osoba pod imenom i prezimenom .........?; Od kojeg datuma je osoba ......... stupila u radni odnos?; Je li ......... uposlena putem javnog natječaja ili nekim drugim načinom, moli detalje ako je bio javni natječaj i svu dokumentaciju oko natječaja, kandidata i rezultata natječaja?; Moli detalje i reference zbog kojih je ......... izabrana kao najkvalitetniji potreban kadar za VVK; moli ugovor o radu koji je sastavljen između ......... i VVK; i Moli na koje je radno mjesto uposlena .........?“

Također je utvrđeno da je trgovačko društvo Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. po zahtjevu žalitelja donijelo osporeno rješenje Ur.broj: DOK2021/202-0001 od 2. prosinca 2021. godine, kojim je odbilo zahtjev, pozivajući se na odredbu članka 15. stavka 2. točke 4. navedenog Zakona odnosno na odredbe zakona koji uređuje područje zaštite osobnih podataka.

U obrazloženju osporenog rješenja je naveden sadržaj traženja žalitelja te kako se vezano za točku 3. i 6. predmetnog zahtjeva žalitelja obavještava da su tražene informacije javno objavljene na internetskoj stranici tijela javne vlasti https://vvk.hr/, pozivom na odredbu članka 23. stavka 1. točke 1. Zakona o opravu na pristup informacijama. U nastavku je navedeno kako tražena dokumentacija sadrži više osobnih podataka te da je u pogledu istih informacija primjenjivo zakonsko ograničenje pristupa informacijama iz članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, pa je stoga proveden test razmjernosti i javnog interesa, kojim je utvrđeno da u odnosu na tražene informacije prevladava zaštita prava osobnih podataka u odnosu na javni interes, a zbog čega se zahtjev žalitelja odbija.

Uvidom u spis predmeta je utvrđeno da je prvostupanjsko tijelo prije donošenja osporenog rješenja provelo test razmjernosti i javnog interesa, o čemu postoji Zapisnik od 1. prosinca 2021. godine, a iz kojeg proizlazi da je prvostupanjsko tijelo zaključilo kako tražena dokumentacija sadrži veći broj osobnih podataka koje je potrebno štititi propisom kojim je uređena njihova zaštita, da bi objavom navedenih podataka došlo do grubog kršenja privatnosti fizičkih osoba, te da tijelo javne vlasti nije prepoznalo postojanje javnog interesa za objavljivanje tih informacija, pa je slijedom navedenog odlučilo da u konkretnom slučaju preteže interes zaštite privatnosti u odnosu na javni interes.

Povjerenik za informiranje je u drugostupanjskom postupku razmotrio navode žalbe i dokumentaciju u spisu predmeta te je utvrdio da osporeno rješenje treba poništiti.

Naime, Povjerenik za informiranje je ispitujući pravilnost provedenog testa razmjernosti prvostupanjskog tijela u žalbenom postupku zaključio da prvostupanjsko tijelo nije u istom testu uopće uzelo u obzir javni interes za dostupnost informacija koje su predmet ovog postupka odnosno odredbu članka 16. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama, nego je samo navelo razloge ograničavanja pristupa traženim informacijama.

Stoga je Povjerenik za informiranje u žalbenom postupku izvršio uvid u informacije koje su predmet ovog postupka, a također i u javno objavljene informacije vezane za predmetni natječaj te je razmotrio da li se traženim informacijama može odobriti pristup, odnosno može li se pristup ograničiti iz nekog zakonski propisanog razloga odnosno uzeo je u obzir da iste sadrže moguće razloge za ograničenje pristupa informacijama, ali i odredbu članka 15. stavka 5. Zakona o pravu na pristup informacijama, kojom je propisano da ako informacija sadrži i podatak koji podliježe ograničenju iz stavaka 2. i 3. ovog članka, preostali dijelovi informacije učinit će se dostupnim.

Uvidom u spis predmeta te javno objavljene informacije na internetskoj stranici prvostupanjskog tijela https://vvk.hr/, utvrđeno je kako su na poveznicama https://vvk.hr/wp-content/uploads/2019/09/Javni-natjecaj-rukovoditelj-PJ-Komercijalni-poslovi.pdf, i https://vvk.hr/wp-content/uploads/2021/11/Obavijest-rukovoditelj-PJ-Komercijalni-poslovi-1-radnik-17.-veljace-2020.-godine.pdf javno objavljeni tekst predmetnog natječaja te obavijest o rezultatima. Iz teksta predmetnog natječaja je vidljivo kako je uz prijavu na natječaj trebalo dostaviti dokaz o državljanstvu, stručnoj spremi, položenom vozačkom ispitu B kategorije, elektronički zapis podataka o radno-pravnom statusu i potvrdu o nekažnjavanju, a da su uvjeti za primanje na radno mjesto bili visoka stručna sprema društvenog smjera, poznavanje rada na računalu te 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima. U tekstu natječaja je navedeno kako će se u postupku provesti prethodna provjera stručnog znanja i intervju s kandidatom. Uvidom u javno objavljenu odluku o rezultatima natječaja vidljivo je kako je prvostupanjsko tijelo javno objavilo ime i prezime osobe koja je odabrana na predmetnom natječaju.

S obzirom da se kod zapošljavanja kandidata koji su izabrani na natječajima koje provode tijela javne vlasti radi o raspolaganju sredstvima tog tijela koje odabranom kandidatu isplaćuje plaću, Povjerenik za informiranje je stava da se javni interes za informacije iz kojih je vidljivo zadovoljavaju li izabrani kandidati na takvim natječajima uvjete koji su u njima propisani podrazumijeva, uzimajući u obzir odredbu članka 16. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama odnosno da javnost ima pravo biti upoznata s činjenicom ispunjava li izabrani kandidat uvjete iz natječaja odnosno da li se prilikom provođenja natječaja poštovala procedura navedena u natječaju.

Kada se uzmu u obzir razlozi protiv omogućavanja pristupa zatraženoj dokumentaciji iz predmetnog natječaja koja sadrži osobne podatke fizičkih osoba, nesporno je da je razlog protiv omogućavanja pristupa toj dokumentaciji otkrivanje osobnih podataka. Razlog za omogućavanje pristupa zatraženim podacima u konkretnom slučaju je transparentnost potrošnje sredstava i rada trgovačkog društva Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o. kao tijela javne vlasti, a uzimajući u obzir odredbu članka 16. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.

Člankom 23. stavkom 5. točkom 2. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da će tijelo javne vlasti rješenjem odbiti zahtjev ako se ispune uvjeti propisani u članku 15. stavcima 2., 3. i 4. , a u vezi s člankom 16. stavkom 1. ovog Zakona.

Odredbom članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da tijelo javne vlasti može ograničiti pristup informaciji ako je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

S obzirom na navedeno u žalbenom je postupku trebalo ispitati može li se žalitelju omogućiti pristup traženim informacijama u cijelosti ili djelomično. Naime, i kad se utvrdi da neka informacija sadrži osobne podatke to ne znači da su ti podaci u svakom pojedinom slučaju i zaštićeni osobni podaci.

Sukladno članku 99. Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (dalje u tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), ista je u cijelosti obvezujuća i izravno se primjenjuje u državama članicama od 25.5.2018. godine.

Člankom 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da su osobni podaci svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi („ispitanik“): pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Uvodnom odredom broj 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da bi obrada osobnih podataka trebala biti osmišljena tako da bude u službi čovječanstva. Dalje se navodi da pravo na zaštitu osobnih podataka nije apsolutno pravo, te da ga se mora razmatrati u skladu s načelom proporcionalnosti, odnosno da se predmetnom Uredbom poštuju sva temeljna prava i uvažavaju slobode i načela priznata Poveljom koja su sadržana u ugovorima, uključujući slobodu izražavanja i informiranja.

U uvodnoj odredbi 39. Opće uredbe o zaštiti podataka je, između ostalog, propisano da bi svaka obrada osobnih podataka trebala bi biti zakonita i poštena.

Uvodnom odredbom broj 40. Opće uredbe o zaštiti podataka je propisano da bi kako bi obrada bila zakonita, osobne podatke trebalo obrađivati na temelju privole dotičnog ispitanika ili neke druge legitimne osnove, bilo propisane u ovoj Uredbi bilo u drugom pravu Unije ili pravu države članice na koji upućuje ova Uredba, uključujući obvezu poštovanja pravne obveze kojoj podliježe voditelj obrade ili obvezno izvršavanje ugovora u kojem je ispitanik jedna od stranaka ili kako bi se poduzele radnje na zahtjev ispitanika prije sklapanja ugovora.

Slijedom navedenog, legitimnost obrade podataka utvrđena je člankom 6. stavkom 1. točkom c) Opće uredbe o zaštiti podataka, kojom je propisano kako je obrada zakonita samo ako i u onoj mjeri u kojoj je ispunjeno najmanje jedno od sljedećega: obrada je nužna radi poštovanja pravnih obveza voditelja obrade. U stavku 3. članka 6. Uredbe navodi se kako pravna osnova za obradu iz stavka 1. točaka c) i e) utvrđuje se u : a) pravu Unije, ili b) pravu države članice kojem voditelj obrade podliježe.

Spomenuta zakonitost obrade se u ovom slučaju izvodi iz odredbi Zakona o pravu na pristup informacijama, koji razrađuje odredbu članka 38. stavka 4. Ustava Republike Hrvatske („Narodne novine“, broj 56/90., 135/97., 8/98., 113/00.,124/00., 28/01., 41/01., 55/01., 76/10., 85/10. i 5/14.) kojom se jamči pravo na pristup informacijama u posjedu tijela javne vlasti, uvažavajući pritom preduvjet ispravne provedbe testa razmjernosti i javnog interesa u slučaju postojanja ograničenja od pristupa, odnosno u određenim slučajevima primjenjujući odredbu članka 16. stavka 3. navedenog Zakona kada se radi o raspolaganju javnim sredstvima.

Uvidom u dostavljenu natječajnu dokumentaciju u odnosu na pojedinačne dokumente koji su navedeni u točki 2. izreke ovog rješenja, u žalbenom postupku nisu pronađeni razlozi za ograničenje pristupa informacijama sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama te je odlučeno kako se tim dokumentima može u cijelosti odobriti pristup. Naime, navedeni dokumenti sadrže imena i prezimena zaposlenih osoba te odgovorne osobe u trgovačkom društvu Vinkovački vodovod i kanalizacija d.o.o., a koji podaci sukladno postojećoj praksi Povjerenika za informiranje i Visokog upravnog suda Republike Hrvatske ne predstavljaju zaštićene osobne podatke. Osim toga, iz provjere znanja za odabranu kandidatkinju vidljivo je poštovanje procedure provedbe predmetnog javnog natječaja, a uvidom u isti nisu pronađeni drugi zakonski razlozi za ograničenje pristupa informacijama, obzirom da se radi o zaposlenici tijela javne vlasti.

Vezano za dokumentaciju predmetnog natječaja koja je izrijekom navedena u točki 3. izreke ovog rješenja utvrđeno je kako ista sadrži osobne podatke fizičkih osoba na koje je primjenjivo ograničenje pristupa informacijama zbog zaštite osobnih podataka, ali da se navedenoj dokumentaciji može djelomično odobriti pristup sukladno odredbi članka 15. stavka 5. Zakona o pravu na pristup informacijama, odnosno da se žalitelju može djelomično odobriti pravo na pristup natječajnoj dokumentaciji odabrane kandidatkinje, jer se radi o raspolaganju sredstvima tijela javne vlasti, na način da na navedenoj dokumentaciji budu vidljivi odnosno prekriveni podaci kako je to navedeno u izreci ovog rješenja odnosno da je javni interes zadovoljen dostavom žalitelju dokumenata koji su se tražili na natječaju iz kojih je vidljivo ime i prezime odabrane kandidatkinje te njezine kvalifikacije i radno iskustvo, s obzirom da se radno mjesto za koje se natjecala financira iz sredstava tijela javne vlasti, a da bi dostava drugih osobnih podataka iste osobe te druge fizičke osobe koje nije izabrana predstavljala nepotrebno zadiranje u njihov privatni život. Naime, u odnosu na osobne podatke odabrane kandidatkinje koji se odnose na adresu, e-mail adresu, broj telefona i mobitela, OIB, osobni broj, broj osobne iskaznice, datum, mjesto i državu rođenja, fotografiju, vlastoručni potpis izabranog kandidata, plaću kod ranijeg poslodavca koji ne predstavlja tijelo javne vlasti te QR kod na potvrdi o nevođenju postupka, u žalbenom je postupku zaključeno da ne prevladava javni interes već prevladava potreba zaštite prava na ograničenje pristupa informacijama, a navedeno je također utvrđeno i u pogledu natječajne dokumentacije neizabranog kandidata, obzirom da isti nije zaposlen temeljem predmetnog natječaja.

S obzirom da svaka fizička osoba ima pravo na zaštitu osobnih podataka, a njih ne čini samo ime, prezime, adresa i slično, već i određeni čimbenici svojstveni za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet te osobe, omogućavanje pristupa osobnim podacima koji se sukladno izreci ovog rješenja imaju prekriti predstavljalo bi nepotrebno zadiranje u tuđi privatni život, osobito imajući u vidu i da sukladno članku 9. Zakona o pravu na pristup informacijama, korisnik koji raspolaže informacijom sukladno ovom Zakonu, ima pravo tu informaciju javno iznositi, pa stoga razlozi koje žalitelj navodi u žalbi nisu dovoljan pravni temelj za omogućavanje pristupa traženoj informaciji za koju ne postoji širi javni interes u cjelini.

Osim toga, iz spisa predmeta ne proizlazi da su se u pogledu tih informacija vodile bilo kakve javne rasprave, niti da se iste odnose na pitanje javnog zdravlja, javne sigurnosti ili zaštite okoliša ili na pitanje raspolaganja javnim sredstvima, a niti je vjerojatno da bi njihova objava doprinijela javnom interesu u smislu ostvarivanja temeljnih vrijednosti društvenog poretka i specifičnih načela funkcioniranja tijela javne vlasti kao što su dobro upravljanje, zakonitost, odgovornost, integritet i slično.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem korisniku omogućiti pristup informaciji.

Slijedom navedenog, valjalo je sukladno članku 117. stavku 1. Zakona o općem upravnom postupku, u vezi s člankom 15. stavkom 5. i člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama riješiti kao u izreci ovog rješenja.                         

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave rješenja.

 

                                                POVJERENIK ZA INFORMIRANJE

 

                                                            dr. sc. Zoran Pičuljan