KLASA: UP/II-008-07/21-01/799

URBROJ: 401-01/04-21-2

Zagreb, 19. studenoga 2021.

                       

Povjerenik za informiranje na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13 i 85/15), povodom žalbe ......... izjavljene protiv rješenja Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu KLASA: UP/I-032-01/21-04/0001, URBROJ: 2181-203-01-01-21-0090 od 13. rujna 2021. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama, donosi sljedeće

 

RJEŠENJE

 

1.    Poništava se rješenje Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu KLASA: UP/I-032-01/21-04/0001, URBROJ: 2181-203-01-01-21-0090 od 13. rujna 2021. godine.

2.    Odobrava se ......... pravo na pristup preslici:

-       Zapisnika druge sjednice Povjerenstva za materijalno-financijsko poslovanje vezanog uz sanaciju i adaptaciju nekadašnje vježbaonice te izgradnje dodatne prostorije za knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, kojeg Povjerenstvo za materijalno-financijsko poslovanje Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu dostavlja Fakultetskom vijeću Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu od 9. siječnja 2019. godine,

-       Dopisa Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu KLASA: 003-08/81-03/0001, URBROJ: 2181-203-02-03-18-0004 od 21. prosinca 2018. godine upućenog Povjerenstvu za materijalno-financijsko poslovanje Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu,

-       Ugovora sklopljenog između Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu i trgovačkog društva ANTONIO - TRADE d.o.o. iz Splita, KLASA: 406-07/19-01/0002, URBROJ: 2181-203-01-01-19-0001 od 21. siječnja 2019. godine,

-       Dokumenta o neizvođenju gips - kartonskih radova od 18. ožujka 2019. godine, potpisanog od strane izvoditelja i naručitelja i urudžbiranog pod KLASOM: 406-07/19-01/0002, URBROJ: 2181-203-01-01-19-0001 dana 4. travnja 2019. godine,

-       Troškovnika koji se odnosi na izgradnju anexa knjižnice, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo ANTONIO - TRADE d.o.o. iz Splita te

-       Troškovnika koji se odnosi na sanaciju, adaptaciju i preuređenje teretane u knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo ANTONIO -TRADE d.o.o. iz Splita.

3.    Odbija se zahtjev za pristup informacijama ......... u dijelu koji se odnosi na dostavu:

-       Troškovnika koji se odnosi na izgradnju anexa knjižnice, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo POČETI I ZAVRŠITI j.d.o.o. iz Kaštel Gomilice,

-       Troškovnika koji se odnosi na sanaciju, adaptaciju i preuređenje teretane u knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo POČETI I ZAVRŠITI j.d.o.o. iz Kaštel Gomilice,

-       Troškovnika koji se odnosi na izgradnju anexa knjižnice, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradio Obrt za građevinarstvo i prijevoz GRADNJA SABLJIĆ iz Podstrane te

-       Troškovnika koji se odnosi na sanaciju, adaptaciju i preuređenje teretane u knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradio Obrt za građevinarstvo i prijevoz GRADNJA SABLJIĆ iz Podstrane.

4.    Nalaže se Katoličkom bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Splitu da postupi sukladno točki 2. izreke ovog rješenja u roku od 8 dana od dana pravomoćnosti ovog rješenja.

 

O b r a z l o ž e n j e

 

Osporenim rješenjem Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu odbijen je zahtjev za pristup informacijama ......... (u daljnjem tekstu: žalitelj) kojim je tražio da mu se omoguće informacije koje se odnose na rekonstrukciju knjižnice te adaptaciju poslovnih prostora Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu, temeljem odredbe članka 15. stavka 2. točke 7. Zakona o pravu na pristup informacijama kojom je propisano da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji u ostalim slučajevima utvrđenim zakonom.

Protiv navedenog rješenja žalitelj je pravovremeno uložio žalbu u kojoj u bitnom navodi da pobija rješenje zbog toga što su u pobijanom rješenju pogrešno primijenjeni zakonski i ostali pozitivni propisi, činjenično stanje nije pravilno i potpuno utvrđeno te zbog svih ostalih žalbenih razloga. Napominje kako je iz priloženih e-poruka razvidno da se zatražena dokumentacija, koja se odnosi na preuređenje prostorije koja se nalazi s lijeve strane prije ulaza u Zbornicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu ne nalazi na Katoličkom bogoslovnom fakultetu Sveučilišta u Splitu pa da je odustao od traženja te informacije. Nadalje, u žalbi opisuje tijek postupka koji je prethodio donošenju prvostupanjskog rješenja kojeg je prema njegovom mišljenju trebao donijeti službenik za informiranje, a ne čelnik tijela, koji nije osoba ovlaštena za rješavanje pojedinačnih zahtjeva za pristup informacijama. Žalitelj u žalbi navodi i kako je povrijeđena odredba članka 98. stavka 5. Zakona o općem upravnom postupku („Narodne novine“, broj 47/09) jer pobijano rješenje ne sadrži propisane dijelove. Nadalje, navodi kako je povrijeđena i odredba članka 98. stavka 1. istog Zakona jer na pobijanom rješenju nije otisnut službeni pečat prvostupanjskog tijela, a nema ni zaglavlja s grbom Republike Hrvatske, kao ni naziva „Republika Hrvatska“ kako je propisano Uredbom o uredskom poslovanju („Narodne novine“, broj 75/21). Žalitelj ističe kako je u obrazloženju pobijanog rješenja navedena odredba članka 15. stavka 2. točke 7. Zakona o pravu na pristup informacijama, a nije izrijekom naveden naziv tog Zakona niti je navedeno u kojim slučajevima je to utvrđeno zakonom temeljem kojega je žaliteljev zahtjev odbijen. Nadalje, ističe kako iz svega navedenog proizlazi da nije bilo opravdanog zakonskog razloga za ograničenjem njegovog zahtjeva kao i da je pobijano rješenja neosnovano i nezakonito u cijelosti. Predlaže da se žalba uvaži.

Žalba je djelomično osnovana.

Uvidom u spis predmeta utvrđeno je da je žalitelj zahtjevom za pristup informacijama od 27. svibnja 2021. godine zatražio od Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu svu dokumentaciju koja se odnosi na: 1. rekonstrukciju knjižnice Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu (ev. broj nabave 1/2019), 2. adaptaciju poslovnih prostora Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu (ev. broj 9/2019), 3. preuređenje prostorije koja se nalazi s lijeve strane prije ulaza u zbornicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu. Nadalje, utvrđeno je da je žalitelj dana 25. lipnja 2021. godine izjavio žalbu Povjereniku za informiranje zbog neodlučivanja o njegovom zahtjevu za pristup informacijama od strane Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu. Povjerenik za informiranje je rješenjem KLASA: UP/II-008-07/21-01/617, URBROJ: 401-01/14-21-1 od 23. kolovoza 2021. godine, naložio navedenom tijelu javne vlasti da u roku od 8 dana od zaprimanja rješenja riješi točke 1. i 2. zahtjeva za pristup informacijama žalitelja od 27. svibnja 2021. godine, sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama. Vezano za točku 3. žaliteljeva zahtjeva utvrđeno je da je žalitelj u žalbi zbog neodlučivanja o njegovom zahtjevu za pristup informacijama od strane Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu naveo da odustaje od traženja te informacije. Postupajući po gore citiranom rješenju Povjerenika za informiranje, Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu donio je rješenje KLASA: UP/I-032-01/21-04/0001, URBROJ: 2181-203-01-01-21-0090 od 13. rujna 2021. godine, kojim je odbio žaliteljev zahtjev temeljem odredbe članka 15. stavka 2. točke 7. Zakona o pravu na pristup informacijama kojom je propisano da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji u ostalim slučajevima utvrđenim zakonom.

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Odredbom članka 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su informacije dostupne svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima ovog Zakona.

Člankom 23. stavkom 5. točkom 2. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da će tijelo javne vlasti rješenjem odbiti zahtjev ako se ispune uvjeti propisani u članku 15. stavcima 2., 3. i 4., a u vezi s člankom 16. stavkom 1. ovog Zakona.

Nadalje, člankom 15. stavkom 2. točkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji u ostalim slučajevima utvrđenim zakonom.

Člankom 16. stavkom 1. istog Zakona propisano je da je tijelo javne vlasti nadležno za postupanje po zahtjevu za pristup informaciji iz članka 15. stavka 2. točke 2., 3., 4., 5., 6. i 7. i stavaka 3. i 4. ovoga Zakona, dužno prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Vlasnik informacije iz članka 15. stavka 2. točke 1. ovog Zakona, po prethodno pribavljenom mišljenju Ureda vijeća za nacionalnu sigurnost, dužan je, prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Stavkom 2. istog članka Zakona propisano je da je kod provođenja testa razmjernosti i javnog interesa tijelo javne vlasti dužno utvrditi da li se pristup informaciji može ograničiti radi zaštite nekog od zaštićenih interesa iz članka 15. stavaka 2., 3. i 4. Zakona, da li bi omogućavanjem pristupa traženoj informaciji u svakom pojedinom slučaju taj interes bio ozbiljno povrijeđen te da li prevladava potreba zaštite prava na ograničenje ili javni interes. Ako prevladava javni interes u odnosu na štetu po zaštićene interese, informacija će se učiniti dostupnom. Odredbom stavka 3. istog članka Zakona propisano je da su informacije o raspolaganju javnim sredstvima dostupne javnosti i bez provođenja postupka iz stavka 1. ovog članka, osim ako informacija predstavlja klasificirani podatak.

U žalbenom postupku Povjereniku za informiranje kao informacije koje su predmet postupka Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu je dostavio: 1. Zapisnik druge sjednice Povjerenstva za materijalno-financijsko poslovanje vezanog uz sanaciju i adaptaciju nekadašnje vježbaonice te izgradnje dodatne prostorije za knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, kojeg Povjerenstvo za materijalno-financijsko poslovanje Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu dostavlja Fakultetskom vijeću Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu od 9. siječnja 2019. godine, 2. Dopis Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu KLASA: 003-08/81-03/0001, URBROJ: 2181-203-02-03-18-0004 od 21. prosinca 2018. godine upućen Povjerenstvu za materijalno-financijsko poslovanje Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu, 3. Ugovor sklopljen između Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu i trgovačkog društva ANTONIO - TRADE d.o.o. iz Splita, KLASA: 406-07/19-01/0002, URBROJ: 2181-203-01-01-19-0001 od 21. siječnja 2019. godine, 4. Dokument o neizvođenju gips - kartonskih radova od 18. ožujka 2019. godine, potpisan od strane izvoditelja i naručitelja i urudžbiran pod KLASOM: 406-07/19-01/0002, URBROJ: 2181-203-01-01-19-0001 dana 4. travnja 2019. godine, 5. Troškovnik koji se odnosi na izgradnju anexa knjižnice, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo POČETI I ZAVRŠITI j.d.o.o. iz Kaštel Gomilice, 6. Troškovnik koji se odnosi na sanaciju, adaptaciju i preuređenje teretane u knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo POČETI I ZAVRŠITI j.d.o.o. iz Kaštel Gomilice, 7. Troškovnik koji se odnosi na izgradnju anexa knjižnice, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradio Obrt za građevinarstvo i prijevoz GRADNJA SABLJIĆ iz Podstrane, 8. Troškovnik koji se odnosi na sanaciju, adaptaciju i preuređenje teretane u knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradio Obrt za građevinarstvo i prijevoz GRADNJA SABLJIĆ iz Podstrane, 9. Troškovnik koji se odnosi na izgradnju anexa knjižnice, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo ANTONIO - TRADE d.o.o. iz Splita i 10. Troškovnik koji se odnosi na sanaciju, adaptaciju i preuređenje teretane u knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, iz prosinca 2018. godine, a koji je izradilo trgovačko društvo ANTONIO - TRADE d.o.o. iz Splita.

Uvidom u dostavljene informacije, Povjerenik za informiranje je utvrdio da žalitelj traži informacije koje se odnose na raspolaganje javnim sredstvima, koje može tražiti bilo koja pravna ili fizička osoba, kako iste ne sadrže ograničenja iz članka 15. Zakona o pravu na pristup informacijama te da je Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu u prvostupanjskom postupku pogrešno i nepotpuno utvrdio činjenično stanje, te pogrešno primijenio materijalne odredbe i nije se držao pravila postupka. Naime, iako se Katolički bogoslovni fakultet Sveučilišta u Splitu pozvao na ograničenje iz članka 15. stavka 2. točke 7. Zakona o pravu na pristup informacijama isti nije naveo niti naziv zakona, niti zakonsku odredbu iz koje je razvidno da je u konkretnom slučaju zakonom propisano ograničenje, a niti je proveo test razmjernosti i javnog interesa. Također u obrazloženju pobijanog rješenja osim pozivanja na odredbu članka 15. stavka 2. točke 7. Zakona o pravu na pristup informacijama ne navode se nikakvi razlozi za ograničavanje pristupa traženim informacijama. Iz dostavljenih informacija proizlazi da bi se radilo o postupku jednostavne nabave u kojem slučaju se ne primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“, broj 120/16) već pravila, uvjete i postupke jednostavne nabave utvrđuje naručitelj općim aktom, uzimajući u obzir načela javne nabave te mogućnost primjene elektroničkih sredstava komunikacije.

Dosadašnja praksa Povjerenika za informiranje kao i upravnosudska praksa jasno ukazuju kako ugovori koje sklapaju tijela javne vlasti sa drugim subjektima privatnog i javnog prava predstavljaju informaciju od javnog interesa koja bi trebala biti dostupna javnosti, te kako su ugovori koje sklapaju tijela javne vlasti podložni preispitivanju od strane javnosti putem instrumenata koje građanima daje ustavno pravo na pristup informacijama, razrađenog odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama. Onemogućavanje pristupa takvim informacijama, kao što su ugovori koje sklapaju tijela javne vlasti s drugim subjektima, bi izazvalo sumnju u dijelu javnosti da se skriva nekompetentnost, loše upravljanje i rad za privatne interese. Svaka osoba, bilo fizička ili pravna koja sklapa ugovor s tijelom javne vlasti, pri sklapanju istog mora biti svjesna da ulazi u javnu domenu u kojoj prevladava javni interes i preteže načelo transparentnosti te da se skrivanjem određenih informacija otvara prostor dvojbi i sumnji u pravilnost trošenja javnih sredstava i dobro upravljanje.

Uvidom u dostavljene informacije utvrđeno je da iste sadrže i određene osobne podatke kao što su imena i prezimena članova Povjerenstva za materijalno-financijsko poslovanje, kao i ime i prezime te potpis Predsjednika navedenog Povjerenstva, ime i prezime te potpis tadašnjeg Dekana Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu, imena i prezimena ovlaštenih osoba trgovačkog društva koje je izvoditelj radova, pa je stoga u žalbenom postupku trebalo ispitati može li se žalitelju omogućiti pristup traženim informacijama u cijelosti ili djelomično. Naime, i kad se utvrdi da neka informacija sadrži osobne podatke to ne znači da su ti podaci u svakom pojedinom slučaju i zaštićeni osobni podaci.

U članku 15. stavku 2. točki 4. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji ako je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Sukladno članku 99. Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (dalje u tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), ista je u cijelosti obvezujuća i izravno se primjenjuje u državama članicama od 25. svibnja 2018. godine.

Člankom 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da su osobni podaci svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi („ispitanik“): pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Uvodnom odredom broj 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da bi obrada osobnih podataka trebala biti osmišljena tako da bude u službi čovječanstva. Dalje se navodi da pravo na zaštitu osobnih podataka nije apsolutno pravo, te da ga se mora razmatrati u skladu s načelom proporcionalnosti, odnosno da se predmetnom Uredbom poštuju sva temeljna prava i uvažavaju slobode i načela priznata Poveljom koja su sadržana u ugovorima, uključujući slobodu izražavanja i informiranja.

U uvodnoj odredbi 39. Opće uredbe o zaštiti podataka je, između ostalog, propisano da bi svaka obrada osobnih podataka trebala bi biti zakonita i poštena.

Uvodnom odredbom broj 40. Opće uredbe o zaštiti podataka je propisano da bi kako bi obrada bila zakonita, osobne podatke trebalo obrađivati na temelju privole dotičnog ispitanika ili neke druge legitimne osnove, bilo propisane u ovoj Uredbi bilo u drugom pravu Unije ili pravu države članice na koji upućuje ova Uredba, uključujući obvezu poštovanja pravne obveze kojoj podliježe voditelj obrade ili obvezno izvršavanje ugovora u kojem je ispitanik jedna od stranaka ili kako bi se poduzele radnje na zahtjev ispitanika prije sklapanja ugovora.

Slijedom navedenog, legitimnost obrade podataka utvrđena je člankom 6. stavkom 1. točkom c) Opće uredbe o zaštiti podataka, kojom je propisano kako je obrada zakonita samo ako i u onoj mjeri u kojoj je ispunjeno najmanje jedno od sljedećega: obrada je nužna radi poštovanja pravnih obveza voditelja obrade. U stavku 3. članka 6. Uredbe navodi se kako pravna osnova za obradu iz stavka 1. točaka c) i e) utvrđuje se u : a) pravu Unije, ili b) pravu države članice kojem voditelj obrade podliježe.

Spomenuta zakonitost obrade se u ovom slučaju izvodi iz odredbi Zakona o pravu na pristup informacijama, koji razrađuje odredbu članka 38. stavka 4. Ustava Republike Hrvatske kojom se jamči pravo na pristup informacijama u posjedu tijela javne vlasti, uvažavajući pritom preduvjet ispravne provedbe testa razmjernosti i javnog interesa u slučaju postojanja ograničenja od pristupa, odnosno u određenim slučajevima primjenjujući odredbu članka 16. stavka 3. navedenog Zakona kada se radi o raspolaganju javnim sredstvima.

Nakon provedenog žalbenog postupka zaključeno je da se može omogućiti pristup traženim informacijama u odnosu na odabranog ponuditelja odnosno u konkretnom slučaju izvoditelja radova bez ograničenja, obzirom da je na temelju provedenog postupaka jednostavne nabave na koncu došlo do potrošnje javnih sredstava, a načelo transparentnosti djelovanja tijela javne vlasti podrazumijeva mogućnost da javnost preispituje u koju se svrhu troše javna sredstva.

Naime, uvidom u informacije koje su predmet postupka koje je dostavilo prvostupanjsko tijelo u žalbenom postupku, a iz kojih je vidljivo postupanje tijela javne vlasti u provedbi postupka jednostavne nabave, nisu utvrđeni razlozi za ograničenje pristupa informacijama iz članka 15. Zakona o pravu na pristup informacijama, jer imena i prezimena zaposlenika tijela javne vlasti nisu zaštićeni osobni podaci sukladno odredbi članka 16. stavka 3. navedenog Zakona, a Opća uredba o zaštiti osobnih podataka ne odnosi se na pravne osobe odnosno njihove ovlaštene osobe.

Stoga je u žalbenom postupku zaključeno da se informacije o nabavi javnog naručitelja koji je tijelo javne vlasti u konkretnom slučaju mogu omogućiti žalitelju kako je to navedeno u izreci ovog rješenja, osobito uzimajući u obzir činjenicu da su zatražene informacije neposredno vezane za potrošnju javnih sredstava, zbog čega je zaključeno da takve informacije, temeljem izričite zakonske odredbe trebaju biti dostupne javnosti.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama je propisano da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem korisniku omogućiti pristup informaciji, stoga je na temelju članka 117. stavka 1. Zakona o općem upravnom postupku i članka 25. stavka 7. Zakona o pravu na pristup informacijama riješeno kao u točkama 1., 2. i 4. izreke ovog rješenja.

Vezano za troškovnike ponuditelja koji nisu odabrani u postupku jednostavne nabave ističe se kako temeljem njihovih troškovnika budući da nisu bili odabrani nije niti moglo doći do potrošnje javnih sredstava, pa u žalbenom postupku nije prepoznat javni interes za dostupnošću navedenih informacija. Osim toga ukupna cijena ponude (troškova) po pojedinom ponuditelju iskazana je u Zapisniku druge sjednice Povjerenstva za materijalno-financijsko poslovanje vezanog uz sanaciju i adaptaciju nekadašnje vježbaonice te izgradnje dodatne prostorije za knjižnicu Katoličkog bogoslovnog fakulteta, kojeg Povjerenstvo za materijalno-financijsko poslovanje Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu dostavlja Fakultetskom vijeću Katoličkog bogoslovnog fakulteta Sveučilišta u Splitu od 9. siječnja 2019. godine. Stoga je odlučeno kao u točki 3. izreke ovog rješenja.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave rješenja.

 

                                                POVJERENIK ZA INFORMIRANJE

 

                                                            dr. sc. Zoran Pičuljan