KLASA: UP/II-008-07/18-01/580

URBROJ: 401-01/06-18-2

Zagreb, 31.12.2018. godine

Povjerenik za informiranje na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13. i 85/15.), povodom žalbe udruge Pravi prijatelj Krapinsko-zagorske županije, zastupane po predsjedniku ......... iz Đurmanca, ........., izjavljene protiv rješenja Krapinsko-zagorske županije, KLASA: UP/I-008-02/18-01/05, URBROJ: 2140/01-04-18-4 od 21.6.2018. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama, donosi sljedeće

                                                                 RJEŠENJE

Odbija se žalba ......... izjavljena protiv rješenja Krapinsko-zagorske županije, KLASA: UP/I-008-02/18-01/02, URBROJ: 2140/01-04-18-1 od 30.1.2018. godine, kao neosnovana.

O b r a z l o ž e n j e

Osporenim rješenjem je po zahtjevu za pristup informacijama udruge Pravi prijatelj Krapinsko-zagorske županije, zastupane po predsjedniku ......... (dalje u tekstu: žalitelj), od 24.5.2018. godine u točki 1. izreke istog djelomično odobren pristup informaciji dostavom preslika informacija; u točki 2. izreke temeljem odredbe članka 15. stavka 3. točke 1. Zakona o pravu na pristup informacijama odbijen zahtjev za pristup informacijama žalitelja, u dijelu u kojem je tražio dokumentaciju iz koje je vidljiv sastav Povjerenstava za provjeru propisanih uvjeta i ocjenjivanje prijava pristiglih na javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događaja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju i dostavu izjava o nepristranosti i povjerljivosti članova Povjerenstava za isti javni poziv; u točki 3. izreke utvrđeno da su u istoj nabrojene informacije javno objavljene s naznakom poveznice na kojoj se mogu pronaći; u točki 4. izreke temeljem odredbe članka 23. stavka 4. Zakona o pravu na pristup informacijama odbačen zahtjev za pristup informacijama u dijelu koji se odnosi na dokumentaciju iz koje bi bio razvidan iznos propisane naknade za rad članova Povjerenstava; a u točki 5. je žalitelj oslobođen plaćanja naknade za pristup informacijama.

Protiv navedenog rješenja žalitelj je pravovremeno uložio žalbu u kojoj u bitnom navodi da podnosi žalbu protiv točke 2. izreke navedenog rješenja u cijelosti, s obzirom da je u istoj djelomično odbijen njegov zahtjev za pristup informacijama. Obrazloženje istog rješenja u pogledu točke 2. drži manjkavim i smatra da po Ustavu RH i zakonu ima pravo na zatražene informacije te od Povjerenika za informiranje traži da u tom dijelu isto poništi te da na taj način omogući transparentnost vrednovanja odnosno ocjenjivanja prijavljenih projekata na javnim pozivima i natječajima te raspodjelu i trošenje proračunskih financijskih sredstava Krapinsko-zagorske županije. Predlaže da se žalba uvaži.

Žalba nije osnovana.

Uvidom u spis predmeta utvrđeno je da je žalitelj zahtjevom za pristup informacijama od 24.5.2018. godine tražio sljedeće informacije: 1. preslike svih dokumenata iz kojih je vidljiv sastav Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova), sastav Povjerenstva za ocjenjivanje prijava (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) i sastav Povjerenstva za rješavanje o prigovorima (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) pristiglih na javni poziv udrugama za prijavu programa i projekata usmjerenih očuvanju digniteta i promicanju istine o Domovinskom ratu, psihološkom i socijalno osnaživanju te podizanju kvalitete življenja hrvatskih branitelja na području Krapinsko-zagorske županije, Klasa: 007-02/18-01/02, Urbroj: 2140/01-02-18-3 od 10.1.2018. godine (http://www.kzz.hr/poziv-programi-branitelji-2018) te iznos propisane naknade po svakom članu (i zamjeniku) navedenih povjerenstava; 2. preslike svih dokumenata iz kojih je vidljiv sastav Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova), sastav Povjerenstva za ocjenjivanje prijava (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) i sastav Povjerenstva za rješavanje o prigovorima (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) pristiglih na natječaj za prijavu programa i projekata udruga u području prevencije zdravlja, skrbi o mladima i ranjivim skupinama te ljudskih prava, demokratizacije i razvoja civilnog društva, Klasa: 007-02/18-01/03, Urbroj: 2140/01-02-18-3 od 11.1.2018. godine (http://www.kzz.hr/udruge-prevencija-zdravlja-mladi-ranjive-skup-2018) te iznos propisane naknade po svakom članu (i zamjeniku) navedenih povjerenstava; 3. preslike svih dokumenata iz kojih je vidljiv sastav Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova), sastav Povjerenstva za ocjenjivanje prijava (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) ) i sastav Povjerenstva za rješavanje o prigovorima (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) pristiglih na javni natječaj za financiranje programa i projekata poljoprivrednih udruga Krapinsko-zagorske županije u 2018. godini, Klasa: 320-01/18-01/02, Urbroj: 2140/01-02-18-4 od 10.1.2018. godine (http://www.kzz.hr/natjecaj-financiranje-programa-poljo-udruga-2018) te iznos naknade po svakom članu (i zamjeniku) navedenih povjerenstava; 4. preslike svih dokumenata iz kojih je vidljiv sastav Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta i ocjenjivanja prijava (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) za Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini, KLASA: 900-06/18-01/09, URBROJ: 2140/01-02-418-3 od 27.2.2018. godine (http://www.kzz.hr/dodjela-sredstva-financiranje-manifestacija-2018) te iznos propisane naknade po svakom članu (i zamjeniku) navedenih povjerenstava; 5. presliku važećeg Poslovnika Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na javni natječaj ili javni natječaj; i 6., moli preslike svih izjava o nepristranosti i povjerljivosti svih članova (i zamjenika) Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na javni natječaj ili javni poziv.

Također je utvrđeno da je Krapinsko-zagorska županija po predmetnom zahtjevu, donijela osporeno rješenje KLASA: UP/I-008-02/18-01/02, URBROJ: 2140/01-04-18-1 od 30.1.2018. godine.

Iz obrazloženja pobijanog rješenja u bitnom proizlazi da je Krapinsko-zagorska županija u prvostupanjskom postupku točkom 2. izreke temeljem odredbe članka 15. stavka 3. točke 1. Zakona o pravu na pristup informacijama odbila zahtjev za pristup informacijama žalitelja, u dijelu u kojem je tražio dokumentaciju iz koje je vidljiv sastav Povjerenstava za provjeru propisanih uvjeta i ocjenjivanje prijava pristiglih na javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događaja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju i dostavu izjava o nepristranosti i povjerljivosti članova Povjerenstava za isti javni poziv. U obrazloženju točke 2. izreke osporenog rješenja je navedeno da je u pogledu traženja žalitelja iz točke 4. predmetnog zahtjeva proveden test razmjernosti i javnog interesa, te da je u tom dijelu prvostupanjsko tijelo utvrdilo da u tom dijelu treba odbiti zahtjev uz pojašnjenje da je Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini, KLASA: 900-06/18-01/09, URBROJ: 2140/01-02-418-3 od 27.2.2018. godine objavljen na internetskim stranicama prvostupanjskog tijela 27.1.2018. godine, da je člankom II Javnog poziva propisano da se prijave mogu poslati za manifestacije/događanja koje će se provoditi ili započeti provoditi tijekom 2018. godine zaključno sa 15.12.2018. godine, da je člankom IV Javnog poziva propisano da ukupna vrijednost Javnog poziva iznosi 100 000,00 kuna, da je člankom VII. Javnog poziva propisano da je isti otvoren do iskorištenja sredstava osiguranih u proračunu županije, kako je iz navedenog razvidno da je Javni poziv u trenutku podnošenja zahtjeva i donošenja osporenog rješenja još uvijek u tijeku te je stoga u tom dijelu trebalo odbiti predmetni zahtjev u pogledu traženja iz točke 4. i 6. istog.

U žalbenom postupku Povjereniku za informiranje dostavljen je spis na nadležno postupanje po žalbi žalitelja te su kao predmetne informacije u pogledu kojih je žalitelj izjavio žalbu dostavljene: Odluka o imenovanju članova/članica Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta i ocjenjivanje prijava na Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini, KLASA: 900-06/18-01/09, URBROJ: 2140/01-02-18-5 od 13.3.2018. godine; i Izjave o nepristranosti i povjerljivosti članova/članica navedenog Povjerenstva od 3.7.2018. godine.

Uvidom u spis predmeta je utvrđeno da je Krapinsko-zagorska županija povodom predmetnog zahtjeva vezano za njegove pojedine točke provela test razmjernosti o čemu postoji akt KLASA: UP/I-008-02//18-01/05, URBROJ: 2140/01-04-18-3 od 20.6.2018. godine koji prileži spisu predmeta. U zapisu o navedenom testu je, između ostalog, navedeno kako je postupak javnog poziva uređen Uredbom o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge.  

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Odredbom članka 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su informacije dostupne svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima ovoga Zakona.

Člankom 8. stavkom 1. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija pripada svim korisnicima na jednak način i pod jednakim uvjetima, te da su korisnici ravnopravni u njegovom ostvarivanju.

Odredbom članka 9. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da korisnik koji raspolaže informacijom sukladno ovom Zakonu, ima pravo tu informaciju javno iznositi.

Uzimajući u obzir narav zatraženih informacijama te gore navedene propise koji reguliraju postupak provedbe natječaja, kao i mogućnost vršenja pritisaka na članove Povjerenstva u tijeku natječajnog postupka, razmotrena je mogućnost ograničenja informacija iz članka 15. stavka 3. točke 1. Zakona o pravu na pristup informacijama.

Odredbom članka 15. stavkom 3. točkom 1. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji ako postoje osnove sumnje da bi njezino objavljivanje onemogućilo učinkovito, neovisno i nepristrano vođenje sudskog, upravnog ili drugog pravno uređenog postupka, izvršenje sudske odluke ili kazne.

Člankom 16. stavkom 1. istog Zakona propisano je da je tijelo javne vlasti nadležno za postupanje po zahtjevu za pristup informaciji iz članka 15. stavka 2. točke 2., 3., 4., 5., 6. i 7. i stavaka 3. i 4. ovoga Zakona, dužno je prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Vlasnik informacije iz članka 15. stavka 2. točke 1. ovog Zakona, po prethodno pribavljenom mišljenju Ureda vijeća za nacionalnu sigurnost, dužan je, prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Stavkom 2. istog članka Zakona propisano je da je kod provođenja testa razmjernosti i javnog interesa tijelo javne vlasti dužno utvrditi da li se pristup informaciji može ograničiti radi zaštite nekog od zaštićenih interesa iz članka 15. stavaka 2., 3. i 4. Zakona, da li bi omogućavanjem pristupa traženoj informaciji u svakom pojedinom slučaju taj interes bio ozbiljno povrijeđen te da li prevladava potreba zaštite prava na ograničenje ili javni interes. Ako prevladava javni interes u odnosu na štetu po zaštićene interese, informacija će se učiniti dostupnom.

Test razmjernosti i javnog interesa je procjena razmjernosti između razloga za omogućavanje pristupa informaciji i razloga za ograničenje te omogućavanje pristupa informaciji ako prevladava javni interes.

Ispitivanjem pravilnosti provedenog testa razmjernosti i javnog interesa prvostupanjskog tijela, u drugostupanjskom postupku su uzete u obzir i odredbe relevantnih propisa kojima je uređen postupak predmetnog natječaja - Uredba o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine”, broj 26/15.) i Pravilnik o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije”, broj 30A/15.).

Također, uzeti su u obzir i naputci iz Priručnika za postupanje u primjeni Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge, Verzije 2.0 iz lipnja 2017. godine, koji je vezano za provedbu natječaja u kojima sudjeluju udruge javno objavljen na internetskoj stranici Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske. U navedenom priručniku je, između ostalog, navedeno da se ni na koji način ne smije utjecati na rad članova ocjenjivačkog Povjerenstva te da je, kako bi se stručnjake koji sudjeluju u postupku ocjenjivanja projekata i programa zaštitilo od bilo kakvih pritisaka, davatelj financijskih sredstava dužan podatke o sastavu ocjenjivačkog povjerenstva ili stručnih radnih skupina za ocjenu čuvati kao poslovnu tajnu najmanje do trenutka objave rezultata natječaja. Također, uvidom u obrasce koji su objavljeni na internetskoj stranici Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske, utvrđeno je da se u oglednim primjerima obrazaca koji su dostupni uz navedeni priručnik nalazi i ogledni primjerak Poslovnika Povjerenstva za procjenu prijavljenih programa i/ili projekata, u kojem je u članku 7. stavku 2. istoga navedeno da prijedlozi Povjerenstva i imena članova/ica Povjerenstva mogu postati javni tek nakon objave rezultata natječaja.

Nadalje, ističe se da je Povjerenik za informiranje na internetskoj stranici na poveznici https://www.pristupinfo.hr/wp-content/uploads/2018/10/AI-3-2018-Transparentnost-dodjele-bespovratnih-sredstava-neprofitnim-organizacijama-na-natje%C4%8Dajima-25.5-1.pdf objavio analitičko izvješće - Transparentnost dodjele bespovratnih sredstava neprofitnim organizacijama na natječajima, u kojem je jedna od preporuka da bi se u svrhu otklanjanja mogućih sumnji u nepristranost, po završetku natječajnog postupka odnosno po objavi rezultata i proteku roka za prigovore, moglo objaviti sastave ocjenjivačkih povjerenstava.

Uvidom u sadržaj internetske stranice Krapinsko-zagorske županije, utvrđeno je da se u Rubrici - Važni dokumenti i publikacije, Podrubrici - Dodijeljene potpore, donacije i sponzorstva, pod naslovom - Podaci o dodijeljenim bespovratnim sredstvima, sponzorstvima, donacijama ili drugim pomoćima, objavljuju informacije o navedenom te da su do sada iste objavljene za 2013., 2014., 2015., 2016. i 2017. godinu. Uvidom u objavljene informacije utvrđeno je da su iste objavljene na način da su po Upravnim odjelima u čiji djelokrug rada spadaju dodijeljene potpore, prema rednim brojevima objavljena imena i prezimena fizičkih osoba i nazivi pravnih osoba, iznosi potpora, nazivi potpora te razlozi za dodjeljivanje istih. Također je utvrđeno da su podaci za 2016. i 2017. godinu objavljeni u dva dijela odnosno na polugodišnjoj razini. Osim navedenog, utvrđeno je da se odluke o izabranim članovima različitih povjerenstava objavljuju u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije na navedenoj internetskoj stranici. Međutim, utvrđeno je da se u nekim slučajevima objavljuju odmah nakon što je Povjerenstvo imenovano, a u nekim slučajevima nakon dovršetka natječajnog postupka. Vezano za predmetni natječaj, uvidom u podatke koji su objavljeni u Službenom glasilu Krapinko-zagorske županije, utvrđeno je da u vrijeme podnošenja predmetnog zahtjeva nije bila objavljena Odluke o imenovanju članova Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta i ocjenjivanje prijava na Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini, KLASA: 900-06/18-01/09, URBROJ: 2140/01-02-18-5 od 13.3.2018. godine, a također niti Izjave o nepristranosti i povjerljivosti članova/članica navedenog Povjerenstva od 3.7.2018. godine.

Daljnjim uvidom u internetsku stranicu Krapinsko-zagorske županije utvrđeno je da je Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini, KLASA: 900-06/18-01/09, URBROJ: 2140/01-02-418-3 od 27.2.2018. godine objavljen na internetskim stranicama prvostupanjskog tijela 27.1.2018. godine, da je u Javnom pozivu propisano da se prijave mogu poslati za manifestacije/događanja koje će se provoditi ili započeti provoditi tijekom 2018. godine zaključno sa 15.12.2018. godine te da je ukupna vrijednost Javnog poziva 100 000,00 kuna, kao i da je navedeni Javni poziv otvoren do iskorištenja sredstava osiguranih u proračunu županije. Daljnjim uvidom u informacije objavljene na internetskoj stranici prvostupanjskog tijela utvrđeno je da su donesene 4 odluke o dodjeli sredstava po navedenom Javnom pozivu te da je dana 6.9.2018. godine donesena odluka o dodjeli sredstava kojom je iscrpljen iznos od 100 000 kuna koji je po istom bio predviđen za raspodjelu, a što je utvrđeno zbrajanjem sredstava dodijeljenih po četiri donesene odluke.

Iz navedenih javno objavljenih informacija je razvidno da je Javni poziv u trenutku podnošenja zahtjeva a i donošenja osporenog rješenja još uvijek bio u tijeku.

Odredbom članka 29. stavka 1. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge, propisano je da je Povjerenstvo za ocjenjivanje nezavisno stručno ocjenjivačko tijelo kojega osniva te njegove članove imenuje davatelj financijskih sredstava i kojega ovisno o nacionalnoj ili lokalnoj razini davatelja financijskih sredstava i prioritetima natječaja sačinjavaju predstavnici tijela državne uprave, odnosno jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, predstavnici organizacija civilnoga društva, predstavnici znanstvenih i stručnih institucija i nezavisni stručnjaci za područja obuhvaćena prioritetnim područjima natječaja. Zaposlenici davatelja financijskih sredstava uključeni u natječajni postupak, a nisu i članovi ocjenjivačkog povjerenstva ni na koji način ne smiju utjecati na rad ocjenjivača.

Uzimajući u obzir citiranu odredbu te činjenicu da je zadaća svakog člana povjerenstva da prijave procijeni objektivno, nepristrano i bez subjektivnih utjecaja te da svaku dodijeljenu ocjenu obrazloži pismeno i usmeno, dajući reference na prijavu i razloge zbog čega je dodijeljena upravo ta ocjena, pozivanjem na podatke iz prijave, u drugostupanjskom je postupku zaključeno da u konkretnom slučaju prevladava razlog ograničenja pristupa informaciji o tome tko su članovi Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta i ocjenjivanje prijava na Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini, KLASA: 900-06/18-01/09, URBROJ: 2140/01-02-18-5 od 13.3.2018. godine, a također  Izjave o nepristranosti i povjerljivosti članova/članica navedenog Povjerenstva od 3.7.2018. godine, a s obzirom da javna objava Odluke kojom je navedeno Povjerenstvo imenovano nakon završetka natječaja u dostatnoj mjeri zadovoljava interes javnosti.

Naime, ne mogu se prihvatiti navodi žalitelja u pogledu predmetnog traženja iz točke 4. njegovog zahtjeva, u pogledu kojeg mu je odbijen zahtjev te u pogledu čega je izjavio predmetnu žalbu, s obzirom da je u žalbenom postupku utvrđeno kako je Javni poziv za dodjelu sredstava putem pokroviteljstva, financiranja manifestacija i drugih događanja od značaja za Krapinsko-zagorsku županiju u 2018. godini bio u tijeku u trenutku podnošenja predmetnog zahtjeva, odnosno dok je još trajao postupak podnošenja prijava za dodjelu sredstava. Stoga je u drugostupanjskom postupku zaključeno da je prvostupanjsko tijelo pravilno zaključilo da u konkretnom slučaju, u odnosu na odluku o imenovanju članova/ica Povjerenstva i izjave članova Povjerenstva, postoje razlozi za ograničenje pristupa traženim informacijama sukladno odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama, a radi zaštite stručnjaka koji sudjeluju u postupku ocjenjivanja projekata i programa od bilo kakvih mogućih utjecaja i pritisaka prilikom ocjenjivanja programa i projekata. Posebno se ističe i činjenica da je u osporenom rješenju navedeno kako članovi Povjerenstava imenovanih u Krapinsko-zagorskoj županiji vezano za predmetni zahtjeva ne primaju naknadu za svoj rad, pa u odnosu na njih nije primjenjiva odredba članka 16. stavka 3. zakona o pravu na pristup informacijama.

Člankom 15. stavkom 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su informacije dostupne javnosti nakon što prestanu razlozi na temelju kojih je tijelo javne vlasti ograničilo pravo na pristup informacijama.

Stoga, po završetku postupka po predmetnom javnom pozivu iz točke 4. predmetnog zahtjeva, žalitelj može novim zahtjevom za pristup informacijama ponovno od tijela javne vlasti zatražiti informaciju kojoj mu je prvostupanjskim te ovim rješenjem onemogućen pristup.

Na temelju provedenog žalbenog postupka Povjerenik za informiranje je utvrdio da je prvostupanjsko tijelo pravilno postupilo kada je u točki 2. izreke osporenog rješenja odbilo predmetni zahtjev za pristup informacijama.

Člankom 116. stavkom 1. točkom 1. Zakona o općem upravnom postupku („Narodne novine“ 47/09) propisano je da će drugostupanjsko tijelo odbiti žalbu ako utvrdi da je postupak koji je rješenju prethodio pravilno proveden i da je rješenje pravilno i na zakonu osnovano.

Slijedom navedenog, temeljem članka 116. stavka 1. točke 1. Zakona o općem upravnom postupku riješeno je kao u izreci ovog rješenja.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave rješenja.

                                                            POVJERENIK ZA INFORMIRANJE

                                                            dr. sc. Zoran Pičuljan