KLASA: UP/II-008-07/19-01/488

URBROJ: 401-01/06-19-2

Zagreb, 20. rujna 2019. godine

Povjerenik za informiranje na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13. i 85/15.), povodom žalbe udruge Pravi prijatelj Krapinsko-zagorske županije, zastupane po predsjedniku ……… iz Đurmanca, ………, izjavljene protiv rješenja Krapinsko-zagorske županije, KLASA: UP/I-008-02/19-01/01, URBROJ: 2140/01-04-19-4 od 28. svibnja 2019. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama, donosi sljedeće

RJEŠENJE

1.    Poništava se rješenje Krapinsko-zagorske županije, KLASA: UP/I-008-02/19-01/01, URBROJ: 2140/01-04-19-4 od 28. svibnja 2019. godine, u dijelu u kojem se u točki 2. podtočki 2. izreke djelomično omogućuje pristup Obrascima za ocjenjivanje projekata svih prijavitelja na Javni poziv.

2.    Djelomično se odobrava Udruzi Pravi prijatelj Krapinsko-zagorske županije pravo na pristup preslikama Obrazaca za ocjenjivanje projekata svih prijavitelja na Javni poziv, na način da na istima budu vidljiva imena i prezimena ocjenjivača, a da se prekriju njihovi vlastoručni potpisi.

3.    Odbija se žalba Udruge Pravi prijatelj Krapinsko-zagorske županije u preostalom dijelu kao neosnovana.

4.    Nalaže se Krapinsko-zagorskoj županiji da postupi sukladno točki 2. izreke ovog rješenja u roku od 8 dana od dana njegove pravomoćnosti.

O b r a z l o ž e n j e

Osporenim rješenjem je u točki 1. izreke odobren pristup informacijama dostavom preslika informacija navedenih u podtočkama 1., 2., 3., 4., 5., i 6. udruzi Pravi prijatelj Krapinsko-zagorske županije (dalje u tekstu: žalitelj), a u točki 2. izreke  u podtočkama 1., 2. i 3. djelomično odobren pristup informacijama na način da se zatamne osobni podaci, temeljem odredbe članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, a iz razloga što su određeni podaci zaštićeni zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

U točki 3. izreke osporenog rješenja odbačen je zahtjev žalitelja u odnosu na traženje iznosa propisane naknade za članove povjerenstva, dok je u točki 4. izreke žalitelj oslobođen plaćanja naknade za pristup informacijama.

Protiv navedenog rješenja žalitelj je pravovremeno uložio žalbu u kojoj u bitnom navodi da mu po zahtjevu za pristup informacijama nije dostavljena sva zatražena dokumentacija odnosno da su na dokumentaciji koja mu je dostavljena nepropisno zatamnjeni podaci. S obzirom da smatra kako ima pravo na pristup traženim informacijama u zakonom propisanom obliku, od Povjerenika za informiranje traži da poništi osporeno rješenje i izda novo te na takav način omogući pristup informacijama te transparentnost dodjele javnih financijskih sredstava Krapinsko-zagorske županije. Također traži da se sankcionira odgovorna osoba prvostupanjskog tijela zbog nedostavljanja navedene dokumentacije u zakonom propisanom obliku. Predlaže da se žalba uvaži.

Žalba je djelomično osnovana.

Uvidom u spis predmeta utvrđeno je da je žalitelj zahtjevom za pristup informacijama od 13. svibnja 2019. godine tražio sljedeće informacije: 1. preslike svih dokumenata iz kojih je vidljiv sastav Povjerenstva za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova), sastav Povjerenstva za ocjenjivanje prijava (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) i sastav Povjerenstva za rješavanje o prigovorima (svi imenovani članovi i svi zamjenici članova) pristiglih na natječaj odnosno na Javni poziv udrugama za prijavu programa i projekata usmjerenih očuvanju digniteta i promicanju istine o Domovinskom ratu, psihološko i socijalno osnaživanje te podizanje kvalitete življenja hrvatskih branitelja na području Krapinsko-zagorske županije, Klasa: 007-02/19-01/03, Urbroj: 2140/01-02-19-3 od 24. siječnja 2019. godine te iznos propisane naknade po svakom članu (i zamjeniku) navedenih povjerenstava; 2. preslike svih dokumenata i zapisnika povjerenstava iz kojih je vidljivo bodovanje i ocjenjivanje svih projekata udruga kojima su odobrena financijska sredstva za gore navedeni Javni poziv, kao i preslike svih dokumenata i zapisnika povjerenstava iz kojih je vidljivo bodovanje i ocjenjivanje njegovog prijavljenog projekta „Poboljšanje i očuvanje kvalitete života branitelja, stradalnika i njihovih članova obitelji”; 3. moli presliku važećeg Poslovnika Povjerenstva za ocjenjivanje prijava za gore navedeni javni natječaj ili javni poziv; 4. moli preslike svih izjava o nepristranosti i povjerljivosti svih članova (i zamjenika) Povjerenstva za ocjenjivanje prijava za gore navedeni na javni natječaj ili javni poziv.

Također je utvrđeno da je Krapinsko-zagorska županija postupajući po zahtjevu, donijela osporeno rješenje KLASA: UP/I-008-02/19-01/01, URBROJ: 2140/01-04-19-4 od 28. svibnja 2019. godine.

U obrazloženju osporenog rješenja navedeno je da je Krapinsko-zagorska županija u prvostupanjskom postupku točkom 2. izreke, podtočkama 1., 2. i 3. temeljem odredbe članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama djelomično odbila zahtjev za pristup informacijama žalitelja, na način da su pod podtočkama 1. i 3. prekriveni osobni podaci o adresi članova Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na Javni poziv Krapinsko-zagorske županije Klasa: 007-02/19-01/03, Urbroj: 2140/01-02-19-3 od 24. siječnja 2019. godine te njihovi vlastoručni potpisi, dok su pod podtočkom 2. na Obrascu za ocjenjivanje projekata svih 13 prijavitelja na navedeni Javni poziv zatamnjena imena i prezimena te potpisi ocjenjivača.

U žalbenom postupku  je dopisom KLASA: 602-03/19-06/41, URBROJ: 2197/01-380/1-8-19-7/1 od 29. svibnja 2019. godine dostavila Povjereniku za informiranje kompletan spis po žalbi žalitelja na nadležno postupanje.

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Odredbom članka 6. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da su informacije dostupne svakoj domaćoj ili stranoj fizičkoj i pravnoj osobi u skladu s uvjetima i ograničenjima ovoga Zakona.

Člankom 8. stavkom 1. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija pripada svim korisnicima na jednak način i pod jednakim uvjetima, te da su korisnici ravnopravni u njegovom ostvarivanju.

Odredbom članka 9. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da korisnik koji raspolaže informacijom sukladno ovom Zakonu, ima pravo tu informaciju javno iznositi.

U članku 15. stavku 2. točki 4. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji ako je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje zaštita osobnih podataka.

Člankom 16. stavkom 1. istog Zakona propisano je da je tijelo javne vlasti nadležno za postupanje po zahtjevu za pristup informaciji iz članka 15. stavka 2. točke 2., 3., 4., 5., 6. i 7. i stavaka 3. i 4. ovoga Zakona, dužno je prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Vlasnik informacije iz članka 15. stavka 2. točke 1. ovog Zakona, po prethodno pribavljenom mišljenju Ureda vijeća za nacionalnu sigurnost, dužan je, prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Stavkom 2. istog članka Zakona propisano je da je kod provođenja testa razmjernosti i javnog interesa tijelo javne vlasti dužno utvrditi da li se pristup informaciji može ograničiti radi zaštite nekog od zaštićenih interesa iz članka 15. stavaka 2., 3. i 4. Zakona, da li bi omogućavanjem pristupa traženoj informaciji u svakom pojedinom slučaju taj interes bio ozbiljno povrijeđen te da li prevladava potreba zaštite prava na ograničenje ili javni interes. Ako prevladava javni interes u odnosu na štetu po zaštićene interese, informacija će se učiniti dostupnom.

Sukladno članku 99. Uredbe (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. godine o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (dalje u tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), ista je u cijelosti obvezujuća i izravno se primjenjuje u državama članicama od 25.5.2018. godine.

Člankom 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da su osobni podaci svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi („ispitanik“): pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.

Uvodnom odredom broj 4. Opće uredbe o zaštiti podataka propisano je da bi obrada osobnih podataka trebala biti osmišljena tako da bude u službi čovječanstva. Dalje se navodi da pravo na zaštitu osobnih podataka nije apsolutno pravo, te da ga se mora razmatrati u skladu s načelom proporcionalnosti, odnosno da se predmetnom Uredbom poštuju sva temeljna prava i uvažavaju slobode i načela priznata Poveljom koja su sadržana u ugovorima, uključujući slobodu izražavanja i informiranja.

Člankom 39. Opće uredbe o zaštiti podataka je, između ostalog, propisano da bi svaka obrada osobnih podataka trebala bi biti zakonita i poštena.

U članku 40. Opće uredbe o zaštiti podataka je propisano da bi kako bi obrada bila zakonita, osobne podatke trebalo obrađivati na temelju privole dotičnog ispitanika ili neke druge legitimne osnove, bilo propisane u ovoj Uredbi bilo u drugom pravu Unije ili pravu države članice na koji upućuje ova Uredba, uključujući obvezu poštovanja pravne obveze kojoj podliježe voditelj obrade ili obvezno izvršavanje ugovora u kojem je ispitanik jedna od stranaka ili kako bi se poduzele radnje na zahtjev ispitanika prije sklapanja ugovora.

Dakle, i nakon stupanja na snagu Opće uredbe o zaštiti podataka potrebno je provodit test razmjernosti i javnog interesa, te prema okolnostima pojedinog slučaja utvrđivati prevladava li potreba zaštite prava na ograničenje iz članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama ili prevladava javni interes za određenom informacijom.

Uvidom u dostavljenu dokumentaciju od strane prvostupanjskog tijela utvrđeno je da se u istoj nalazi originalna dokumentacija koja se odnosi na predmetni Javni poziv, a uz istu je dostavljena i dokumentacija sa zatamnjenim podacima, onako kako je dostavljena žalitelju sukladno izreci osporenog rješenja.

Nadalje je utvrđeno da je Krapinsko-zagorska županija u osporenom rješenju djelomično odbila zahtjev žalitelja, bez da je prethodno provela test razmjernosti i javnog interesa, s obzirom da u spisu predmeta nema dokumentacije o navedenom.

Ispitujući zakonitost osporenog rješenja te provodeći test razmjernosti u žalbenom postupku Povjerenik za informiranje je izvršio uvid u informacije koje su predmet ovog postupka te je uzeo u obzir da iste sadrže moguće razloge za ograničenje pristupa informacijama te odredbu članka 15. stavka 5. Zakona o pravu na pristup informacijama, kojom je propisano da ako informacija sadrži i podatak koji podliježe ograničenju iz stavaka 2. i 3. ovog članka, preostali dijelovi informacije učinit će se dostupnim. Nadalje, zakonitost osporenog rješenja razmatrana je uvidom u tekst predmetnog Javnog poziva vezano za koji su se tražile informacije te usporedbom originalne dokumentacije s dokumentacijom koja je sukladno izreci osporenog rješenja dostavljena žalitelju, a uzimajući u obzir činjenicu da u osporenom rješenju nije u cijelosti točno specificirano koji će se podaci prekriti zbog zaštite osobnih podataka.

Izvršenim uvidom u dokumentaciju koja je po predmetnom zahtjevu dostavljena žalitelju, utvrđeno je da su na istoj prekriveni sljedeći podaci: na Odluci o imenovanju članova/ica Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na Javni poziv udrugama za prijavu programa i projekata usmjerenih očuvanju digniteta i promicanju istine o Domovinskom ratu, psihološko i socijalno osnaživanje te podizanje kvalitete življenja hrvatskih branitelja na području Krapinsko-zagorske županije KLASA: 007-02/19-01/01, URBROJ: 2140/01-02-19-4 od 7. ožujka 2019. godine prekrivene su adrese 5 članova Povjerenstva za ocjenjivanje prijava; na Izjavama o nepristranosti i povjerljivosti koje su dali članovi navedenog Povjerenstva za ocjenjivanje prijava, prekriveni su njihovi vlastoručni potpisi; na Obrascima za ocjenjivanje prijava pojedinih udruga, prekrivena su imena i prezimena koja se nalaze uz Ocjenjivača 1*, Ocjenjivača 2*, Ocjenjivača 3*, Ocjenjivača 4*, Ocjenjivača 5* te njihovi vlastoručni potpisi.

U žalbenom postupku su, osim razloga za ograničenje pristupa informacijama i razloga za odobravanje pristupa istima, uzete u obzir i odredbe relevantnih propisa kojima je uređen postupak predmetnog natječaja - Uredba o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine”, broj 26/15.) i Pravilnik o financiranju programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge na području Krapinsko-zagorske županije („Službeni glasnik Krapinsko-zagorske županije”, broj 30A/15.).

Također, uzeti su u obzir i naputci iz Priručnika za postupanje u primjeni Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge, Verzije 2.0 iz lipnja 2017. godine, koji je vezano za provedbu natječaja u kojima sudjeluju udruge javno objavljen na internetskoj stranici Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske. Dakle, uzeti su u obzir navodi iz navedenog priručnika o tome da se ni na koji način ne smije utjecati na rad članova ocjenjivačkog Povjerenstva te da je, kako bi se stručnjake koji sudjeluju u postupku ocjenjivanja projekata i programa zaštitilo od bilo kakvih pritisaka, davatelj financijskih sredstava dužan podatke o sastavu ocjenjivačkog povjerenstva ili stručnih radnih skupina za ocjenu čuvati kao poslovnu tajnu najmanje do trenutka objave rezultata natječaja. Također je uzeto u obzir da je u istom navedeno kako je u odgovoru na zahtjev prijavitelja za uvid u ocjenu moguće uz ocjene dostaviti i objedinjene komentare ocjenjivača, uz obvezu davatelja financijskih sredstava da identitet ocjenitelja drži povjerljivim podatkom do okončanja postupka donošenja odluke o financiranju.

Člankom 6. Poslovnika Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na Javni poziv udrugama za prijavu programa i projekata usmjerenih očuvanju digniteta i promicanju istine o Domovinskom ratu, psihološko i socijalno osnaživanje te podizanje kvalitete življenja hrvatskih branitelja na području Krapinsko zagorske županije KLASA: 007-02/19-01/101, URBROJ: 2140/01-09-19-6 od 25. ožujka 2019. godine, je propisano da za vrijeme rada u Povjerenstvu, član Povjerenstva ne smije za vrijeme niti nakon procesa razmatranja prijava informirati javnost i/ili podnositelja prijava o sadržaju rasprava i ocjenama koje su dane za pojedine prijavljene programe/projekte niti iznositi u javnost podatke koji su internog karaktera.

Uvidom u internetsku stranicu Krapinsko-zagorske županije utvrđeno je da je sukladno objavljenoj Odluci o načinu raspodjele sredstava namijenjenih financiranju programa usmjerenih očuvanju digniteta Domovinskog rata i psihosocijalne podrške hrvatskim braniteljima na području Krapinsko-zagorske županije KLASA: 007-02/19-01/03, URBROJ: 2140/01-02-19-2 od 24. siječnja 2019. godine, objavljen Javni poziv udrugama za prijavu programa i projekata usmjerenih očuvanju digniteta i promicanju istine o domovinskom ratu, psihološko i socijalno osnaživanje te podizanje kvalitete življenja hrvatskih branitelja na području Krapinsko zagorske županije KLASA: 007-02/19-01/03, URBROJ: 2140/01-02-19-3 od 25. siječnja 2019. godine. Daljnjim uvidom u informacije objavljene na internetskoj stranici prvostupanjskog tijela utvrđeno je da je donesena i objavljena Odluka o dodjeli financijskih sredstava prijaviteljima na Javni poziv udrugama udrugama za prijavu programa i projekata usmjerenih očuvanju digniteta i promicanju istine o Domovinskom ratu, psihološko i socijalno osnaživanje te podizanje kvalitete življenja hrvatskih branitelja na području Krapinsko-zagorske županije KLASA: 007-02/19-01/03, URBROJ: 2140/01-02-19-5 od 2. svibnja 2019. godine.

Nastavno na zakonsku odredbu članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, Povjerenik za informiranje je u žalbenom postupku utvrdio kako je Krapinsko-zagorska županija prilikom rješavanja zahtjeva, u dijelu nepotpuno utvrdila činjenično stanje te posljedično pogrešno primijenila pravni propis.

Naime, s obzirom da je u trenutku podnošenja predmetnog zahtjeva već bila donesena gore citirana odluka o dodjeli financijskih sredstava, iz navedenog je razvidno da ograničenje prava na pristup informacijama koje je navedeno u točki 2. podtočki 2. izreke osporenog rješenja nije bilo primjenjivo u pogledu imena i prezimena članova Povjerenstva za ocjenjivanje koja su navedena na Obrascima za ocjenjivanje prijava pojedinih udruga. Obveza prekrivanja imena i prezimena članova Povjerenstva za ocjenjivanje na istima, nakon što je donesena odluka o dodjeli financijskih sredstava, ne proizlazi niti iz Priručnika za postupanje u primjeni Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge, obzirom da je u istom navedeno da se navedeni podaci trebaju čuvati tajnim do okončanja postupka donošenja odluke o financiranju.

Uzimajući u obzir sve relevantne zakonske odredbe te odredbe podzakonskog akta prvostupanjskog tijela, kao i gore navedenog Priručnika, Povjerenik za informiranje u žalbenom postupku nije našao razlog za ograničenje pristupa informaciji o imenima i prezimenima članova Povjerenstva za ocjenjivanje koja su navedena na Obrascima za ocjenjivanje prijava pojedinih udruga, odnosno podatku tko je od navedenih članova dao koju ocjenu prijavljenim programima, a uzimajući u obzir da je zadaća svakog člana povjerenstva da prijave procijeni objektivno, nepristrano i bez subjektivnih utjecaja te da svaku dodijeljenu ocjenu obrazloži pismeno i usmeno, dajući reference na prijavu i razloge zbog čega je dodijeljena upravo ta ocjena, pozivanjem na podatke iz prijave.

S obzirom na sve navedeno je u žalbenom postupku zaključeno da je točku 2. podtočku 2. izreke rješenja prvostupanjskog tijela, u kojem je žalitelju omogućen pristup informacijama dostavom dokumentacije sa prekrivenim određenim podacima, potrebno djelomično poništiti te žalitelju odobriti pristup informacijama na način da na Obrascima za ocjenjivanje prijava na Javni poziv budu vidljivi podaci kako je to navedeno u izreci ovog rješenja.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem korisniku omogućiti pristup informaciji.

Slijedom navedenog, valjalo je sukladno članku 117. stavku 1. Zakona o općem upravnom postupku („Narodne novine“ 47/09) u vezi s člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama riješiti kao u točkama 1., 2. i 4. izreke ovog rješenja.

U odnosu na točku 2. i podtočke 1. i 3. osporenog rješenja u kojima je djelomično odbijen predmetni zahtjev u pogledu dostave osobnih podataka navedenih u Odluci o imenovanju članova Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na Javni poziv te njihovim Izjavama o nepristranosti i povjerljivosti članova, a koji se odnose na adresu i vlastoručni potpis, u žalbenom je postupku zaključeno da u odnosu na navedene osobne podatke ne prevladava javni interes, već prevladava potreba zaštite prava na ograničenje. Naime, u konkretnom slučaju interes javnosti je zadovoljen dostavom žalitelju dokumenata iz kojih je vidljivo ime i prezime članova navedenog Povjerenstva, a dostava drugih osobnih podataka istih osoba, a koji su u dijelu i zacrnjeni na dostavljenoj mu dokumentaciji, predstavljala bi nepotrebno zadiranje u njihov privatni život.

Naime, svaka fizička osoba ima pravo na zaštitu osobnih podataka, a njih ne čini samo ime, prezime, adresa i slično, već i određeni čimbenici svojstveni za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet te osobe, omogućavanje pristupa osobnim podacima u konkretnom slučaju predstavljalo bi nepotrebno zadiranje u tuđi privatni život, osobito imajući u vidu da sukladno članku 9. Zakona o pravu na pristup informacijama, korisnik koji raspolaže informacijom sukladno ovom Zakonu, ima pravo tu informaciju javno iznositi, stoga razlozi koje žalitelj navodi nisu dovoljan pravni temelj za omogućavanje pristupa traženoj informaciji za koju ne postoji širi javni interes. Osim toga, iz spisa predmeta ne proizlazi da su se vodile bilo kakve javne rasprave vezano zatraženu informaciju, niti da se ista odnosi na pitanje javnog zdravlja, javne sigurnosti ili zaštite okoliša ili na pitanje raspolaganja javnim sredstvima, a niti je vjerojatno da bi objava tražene informacije doprinijela javnom interesu u smislu ostvarivanja temeljnih vrijednosti društvenog poretka i specifičnih načela funkcioniranja tijela javne vlasti kao što su dobro upravljanje, zakonitost, odgovornost, integritet i slično.

Člankom 116. stavkom 1. točkom 1. Zakona o općem upravnom postupku („Narodne novine“ 47/09.) propisano je da će drugostupanjsko tijelo odbiti žalbu ako utvrdi da je postupak koji je rješenju prethodio pravilno proveden i da je rješenje pravilno i na zakonu osnovano.

S obzirom na navedeno Povjerenik za informiranje je u drugostupanjskom postupku zaključio da je u navedenom dijelu u točki 2 i podtočkama 1. i 3. izreke osporeno rješenje pravilno i na zakonu osnovano.

Slijedom navedenog, temeljem članka 116. stavka 1. Zakona o općem upravnom postupku odlučeno je kao pod točkom 3. izreke ovog rješenja.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave rješenja.

POVJERENIK ZA INFORMIRANJE

dr. sc. Zoran Pičuljan

 

 

1.