KLASA: UP/II-008-07/18-01/336

URBROJ: 401-01/04-18-5

Zagreb,18. rujna 2018.

Povjerenica za informiranje na temelju članka 35. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13, 85/15), povodom žalbe ......... iz Donje Stubice, ........., izjavljene protiv odluke koja ima značenje rješenja trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. iz Zaboka, Ulica Ksavera Šandora Gjalskog 1, Broj: 6539/2018 od 4. travnja 2018. godine, u predmetu ostvarivanja prava na pristup informacijama donosi sljedeće

RJEŠENJE

1.    Poništava se rješenje trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o.Broj: 6539/2018 od 4. travnja 2018. godine.

2.    Djelomično se odobrava ......... pravo na pristup preslikama:

-        Zapisnika o sjednici Povjerenstva za reklamacije potrošača, održanoj dana 22. ožujka 2017. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok, Broj: 5431/17, od 22. ožujka 2017. godine,

-        Zapisnika o sjednici Povjerenstva za reklamacije potrošača, održanoj dana 21.  siječnja 2017. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok, Broj: 3545/17, od 21. siječnja 2017. godine,

-        Zapisnika o sjednici Povjerenstva za reklamacije potrošača, održanoj dana 17.  siječnja 2017. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok, Broj: 1142/17, od 18. siječnja 2017. godine,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 21.  prosinca 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 27.  listopada 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 10.  listopada 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 16.  rujna 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 17.  lipnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 23.  svibnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 15.  travnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 12.  veljače 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 21.  siječnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 23.  prosinca 2015. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

-        Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 25.  studenoga 2015. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o.,

na način da se na istima prekriju osobni podaci potrošača/korisnika kao što su ime i prezime, mjesto odnosno adresa stanovanja, te ukoliko je u pojedinom Zapisniku naznačena, prekrije i adresa na kojoj se nekretnina nalazi, kao i adresa navedena za dostavu računa, a da se u tekstu Zapisnika sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača,održane dana 27. listopada 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., pored navedenog, na drugoj stranici Zapisnika u tekstu navedenom pod točkom 3. prekriju ime i prezime i adresa osobe čiji je nasljednik potrošač/korisnik koji je izjavio prigovor,te se u tim dijelovima zahtjev za pristup informacijama odbija.

3.    Nalaže se trgovačkom društvu Zagorski vodovod d.o.o. da postupi sukladno točki 2. izreke ovog rješenja u roku od 30 dana od dana primitka ovog rješenja.

O b r a z l o ž e n j e

Osporenom odlukom koja ima značenje rješenja trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. Broj: 6539/2018 od 4. travnja 2018. godine, odbijen je zahtjev za pristup informacijama ......... (u daljnjem tekstu: žalitelj) od 22. ožujka 2018. godine, kojim je tražio preslike zapisnika sa održanih sjednica Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o, u periodu od 1. listopada 2015. do 3. travnja 2017. godine, temeljem članka23. stavka 5., a u vezi članka 15. stavka 2. točke 4.. Zakona o pravu na pristup informacijama, jer je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Protiv navedenog rješenja žalitelj je pravovremeno uložio žalbu u kojoj u bitnom navodi kako je njegov zahtjev odbijen iako je u samom pobijanom rješenju utvrđeno da za zatražene informacije nesporno postoji interes javnosti. Nadalje navodi kako smatra da je trgovačko društvo Zagorski vodovod d.o.o. suprotno odredbama članka 30. stavka 1. Zakona o pravu na pristup informacijama nezakonito odbilo njegov zahtjev zbog pogrešne primjene zakona, odnosno i zbog nepotpuno i pogrešnog utvrđenog činjeničnog stanja, te sukladno članku 25. Zakona o pravu na pristup informacijama izjavljuje žalbu zbog nezakonitog odbijanja i nepostupanja od strane trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. po njegovom zahtjevu za pristup informacija. Ističe da Odluku trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. o odbijanju njegova zahtjeva za pristup informacijama Broj:6539/2018 od 4. travnja 2018. godine, osporava u cijelosti jer je navedeno tijelo javne vlasti nepotpuno utvrdilo činjenično stanje i na tako utvrđeno činjenično stanje pogrešno je primijenilo i Zakon o pravu na pristup informacijama. Nadalje ističe kako smatra da mu je trgovačko društvo Zagorski vodovod d.o.o. unatoč mogućoj činjenici da zatraženi zapisnici sadrže i osobne i druge podatke, koje mu  navedeno trgovačko društvo sukladno Zakonu o zaštiti podataka ne smije dati na uvid, trebalo temeljem Zakona o pravu pristup na informacije omogućiti tražene podatke tj. zatražene zapisnike s održanih svih sjednica Povjerenstva za reklamaciju trgovačkog društva  Zagorski vodovod d.o.o iz Zaboka u razdoblju od 1. listopada 2015.godine do dana 3. travnja 2017.godine, na način da prije slanja preslike zatraženih zapisnika sporne zakonom zaštićene podatke učini anonimiziranim tj. nevidljivim, bilo precrtavanjem, zacrnjivanjem ili na neki drugi zakonski podesan i njima izvodljiv način. Iz svega naprijed navedenog, kao i iz priloga dostavljenih uz žalbu, žalitelj zaključuje kako je  vidljivo da ne postoje razlozi za odbijanje njegova zahtjeva i uskratu zatraženih informacija. Predlaže da se žalba uvaži.

Žalba je djelomično osnovana.

Uvidom u spise predmeta utvrđeno je da je žalitelj zahtjevom za pristup informacijama od 22. ožujka 2018. godine zatražio od trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. preslike zapisnika sa održanih sjednica Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o, u periodu od 1. listopada 2015. do 3. travnja 2017. godine. Nadalje je utvrđeno da je trgovačko društvo Zagorski vodovod d.o.o. odlučujući o žaliteljevom zahtjevu za pristup informacijama donijelo odluku koja ima značenje rješenja, kojom je odbilo žaliteljev zahtjev temeljem članka 23. stavka 5., a u vezi članka 15. stavka 2. točke 4.. Zakona o pravu na pristup informacijama, jer je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

U žalbenom postupku Povjerenici za informiranje dostavljen je spis predmeta na nadležno postupanje.

Cilj Zakona o pravu na pristup informacijama je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i ponovnu uporabu informacija, fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti.

Člankom 23. stavkom 5. točkom 2. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da će tijelo javne vlasti rješenjem odbiti zahtjev ako se ispune uvjeti propisani u članku 15. stavcima 2., 3. i 4., a u vezi s člankom 16. stavkom 1. Zakona.

Odredbom članka 15. stavka 2. točke 4. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da tijela javne vlasti mogu ograničiti pristup informaciji ako je informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka.

Člankom 16. stavkom 1. istog Zakona propisano je da je tijelo javne vlasti nadležno za postupanje po zahtjevu za pristup informaciji iz članka 15. stavka 2. točke 2., 3., 4., 5., 6. i 7. i stavaka 3. i 4. ovoga Zakona, dužno prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Vlasnik informacije iz članka 15. stavka 2. točke 1. ovog Zakona, po prethodno pribavljenom mišljenju Ureda vijeća za nacionalnu sigurnost, dužan je, prije donošenja odluke, provesti test razmjernosti i javnog interesa. Stavkom 2. istog članka Zakona propisano je da je kod provođenja testa razmjernosti i javnog interesa tijelo javne vlasti dužno utvrditi da li se pristup informaciji može ograničiti radi zaštite nekog od zaštićenih interesa iz članka 15. stavaka 2., 3. i 4. Zakona, da li bi omogućavanjem pristupa traženoj informaciji u svakom pojedinom slučaju taj interes bio ozbiljno povrijeđen te da li prevladava potreba zaštite prava na ograničenje ili javni interes. Ako prevladava javni interes u odnosu na štetu po zaštićene interese, informacija će se učiniti dostupnom.

Test razmjernosti i javnog interesa je procjena razmjernosti između razloga za omogućavanje pristupa informaciji i razloga za ograničenje te omogućavanje pristupa informaciji ako prevladava javni interes.

Iz spisa predmeta proizlazi kako je trgovačko društvo Zagorski vodovod d.o.o. prije donošenja odluke o žaliteljevom zahtjevu provelo test razmjernosti i javnog interesa. U žalbenom postupku izvršen je uvid u Zapisnik Povjerenstva za  provedbu testa razmjernosti i javnog interesa trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. Broj: 6220/2018 od 29. ožujka 2018. godine u kojem se u bitnome navodi: da je Povjerenstvo pribavilo sve zapisnike sa održanih sjednica Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. u periodu od 1. listopada 2015. do 3. travnja 2017. godine, da se radi o 14 zapisnika o održanim sjednicama Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. u navedenom periodu, da je izvršen uvid u sve predmetne zapisnike o održanim sjednicama Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o.Kao razlozi za potrebu zaštite prava na ograničenje u Zapisniku Povjerenstva za provedbu testa razmjernosti i javnog interesa trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o.  se navode sljedeći: svi predmetni zapisnici sa sjednica Povjerenstva za reklamacije potrošača sadrže veliku količinu osobnih podataka (ime i prezime potrošača, adresu stanovanja, adresu priključka, broj računa i dr.), u odnosu na cca 70 fizičkih osoba, da ti podaci predstavljaju osobne podatke sukladno članku 2. Zakona o zaštiti osobnih podataka odnosno da je tražena informacija zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih podataka,da je korisnik prava na pristup informacijama fizička osoba te da davanje osobnih podataka u konkretnom slučaju nije potrebno radi obavljanja poslova u okviru zakonom utvrđene djelatnosti primatelja, kao i da korisnik prava na pristup informacijama nije ovlašten obrađivati osobne podatke prema odredbama članka 7. i članka 8. stavka 2. Zakona o zaštiti osobnih podataka, te da u odnosu na davanje osobnih podataka trećim osobama ne postoji prethodna privola potrošača, u skladu sa zakonom kojim se uređuje zaštita osobnih podataka. Kao razlozi u korist javnog interesa u Zapisniku Povjerenstva za provedbu testa razmjernosti i javnog interesa trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. navode se sljedeći: da bi se omogućavanjem predmetne informacije doprinijelo ostvarenju načela transparentnosti rada Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o., odnosno trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o., te bi se omogućilo propitivanje primjene ostalih načela suzbijanja korupcije te općenito postupanje sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, te ostalim zakonskim i podzakonskim propisima, kao i da bi se da bi se omogućavanjem predmetne informacije omogućilo propitivanje primjene načela jednakosti u postupanju i radu Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o., odnosno trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o.

Iz Zapisnika Povjerenstva za provedbu testa razmjernosti i javnog interesa trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o. proizlazi kako je temeljem provedenog testa razmjernosti i javnog interesa, Povjerenstvo je zaključilo kako u odnosu na zatraženu informaciju postoji zaštićeni interes sukladno članku 15. stavku 2. točki 4. Zakona o pravu na pristup informacijama, ali i interes javnosti, međutim da pružanjem informacije korisniku, odnosno traženih preslika zapisnika o održanim sjednicama Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o., Zagorski vodovod d.o.o.bi ozbiljno prekršio  odredbe Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine", broj 41/14., 110/15.) te Zakona o zaštiti osobnih podataka, te da u konkretnom slučaju ne prevladava javni interes.

Povjerenica za informiranje je ispitujući pravilnost provedenog testa razmjernosti i javnog interesa koji je prethodio donošenju osporenog rješenja u žalbenom postupku izvršila uvid u informacijekoje su predmet postupka i to sljedeće zapisnike:Zapisnik o sjednici Povjerenstva za reklamacije potrošača, održanoj dana 22.  ožujka 2017. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok, Broj: 5431/17, od 22. ožujka 2017. godine, Zapisnik o sjednici Povjerenstva za reklamacije potrošača, održanoj dana 21.  siječnja 2017. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok, Broj: 3545/17, od 21. siječnja 2017. godine, Zapisnik o sjednici Povjerenstva za reklamacije potrošača, održanoj dana 17. siječnja 2017. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zabok, Broj: 1142/17, od 18. siječnja 2017. godine, Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 21.  prosinca 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 27.  listopada 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 10. listopada 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 16.  rujna 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 17. lipnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 23.  svibnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 15. travnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 12.  veljače 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 21.  siječnja 2016. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 23. prosinca 2015. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o., Zapisnik sa sjednice Povjerenstva za reklamacije potrošača, održane dana 25. studenoga 2015. godine, u poslovnim prostorijama Zagorskog vodovoda d.o.o. Uvidom u navedene zapisnike utvrđeno je kako isti sadrže osobne podatke.

Člankom 2. stavkom 1. točkom 1. Zakona o zaštiti osobnih podataka („Narodne novine“, broj 103/03., 118/06., 41/08., 130/11., 106/12. – pročišćeni tekst), koji je bio na snazi u vrijeme podnošenja zahtjeva, propisano je da je osobni podatak svaka informacija koja se odnosi na identificiranu fizičku osobu ili fizičku osobu koja se može identificirati (ispitanik); osoba koja se može identificirati je osoba čiji se identitet može utvrditi izravno ili neizravno, posebno na osnovi identifikacijskog broja ili jednog ili više obilježja specifičnih za njezin fizički, psihološki, mentalni, gospodarski, kulturni ili socijalni identitet.

Odredbom članka  7. stavka 1. podstavka 1. do 8. istog Zakona propisani su pravni temelji prikupljanja i obrade osobnih podataka, dok je u članku 11. stavku 3. Zakona o zaštiti osobnih podataka propisano da je zabranjeno davanje osobnih podataka na korištenje drugim primateljima za čiju obradu, odnosno korištenje nisu ovlašteni prema odredbama članka 7. i članka 8. stavka 2. ovoga Zakona te ako je svrha za koju se osobni podaci traže na korištenje suprotna odredbi članka 6. stavka 2. i 3. ovoga Zakona.

U odnosu na zaštitu osobnih podataka je potrebno naglasiti da kada utvrdimo da je nešto osobni podatak to automatski ne znači da je on i u svakom pojedinom slučaju zaštićen. Iz dokumentacije u spisu predmeta proizlazi da trgovačko društvo Zagorski vodovod d.o.o. provodeći test razmjernosti i javnog interesa nije uzelo u obzir mogućnost djelomičnog omogućavanja pristupa zatraženoj informaciji, već je samo navelo da traženi zapisnici sadrže veliku količinu osobnih podataka. Stoga je u žalbenom postupku razmotreno da li je žalitelju moguće odobriti djelomičan pristup zatraženim informacijama uz zaštitu određenih osobnih podataka te je utvrđeno da bi se davanjem zatraženih podataka u cjelini moglo identificirati određene osobe, odnosno omogućiti pristup njihovim osobnim podacima kao što su ime i prezime potrošača/korisnika, adresa stanovanja, adresa na kojoj se nalazi nekretnina, adresa navedena za dostavu računa, te bi u tom slučaju došlo do povrede zaštićenih interesa fizičkih osoba odnosno do povrede osobnih podataka neovlaštenim korištenjem od strane trećih osoba u svrhu koja nije podudarna sa svrhom s kojom je tijelo javne vlasti prikupilo osobne podatke i moguće zlouporabe tih podataka, te da prevladava potreba zaštite osobnih podataka u odnosu na javni interes i da je navedene podatke potrebno zaštititi. U odnosu na imena i prezimena i potpise članova Povjerenstva za reklamacije potrošača utvrđeno je da se isti u konkretnom slučaju ne štite. Naime, navedene osobe su zadužene za  rješavanje reklamacija potrošača i iste su navedene u zapisnicima u službenom svojstvu.

U žalbenom postupku je utvrđeno kako djelomičnim omogućavanjem pristupa traženim informacijama ne bi došlo do povrede Zakona o zaštiti osobnih podataka, kao niti povrede članka 11. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, broj 41/14., 110/15.),kojim se trgovcu zabranjuje davanje osobnih podataka potrošača bilo kojoj trećoj osobi bez prethodne privole potrošača, u skladu sa zakonom kojim se uređuje zaštita osobnih podataka.

U odnosu na podatke koji se zaštićuju, iz spisa predmeta ne proizlazi da su se vodile bilo kakve javne rasprave vezano za taj dio zatraženih informacija, niti se iste odnose se na pitanja javnog zdravlja, javne sigurnosti ili zaštite okoliša, niti na pitanje raspolaganja javnim sredstvima, a niti je vjerojatno da bi objava tog dijela traženih informacija doprinijela javnom interesu u smislu ostvarivanja temeljnih vrijednosti društvenog poretka i specifičnih načela funkcioniranja tijela javne vlasti kao što su dobro upravljanje, zakonitost, odgovornost, integritet i slično. pa se ne mogu niti prihvatiti žalbeni navodi žalitelja kojim poziva na zaštitu javnog interesa.

Trgovačko društvo Zagorski vodovod d.o.o. je kao tijelo javne vlasti u obvezi obavljati svoju djelatnost odgovorno, učinkovito i transparentno u odnosu prema javnosti. Stoga i rad Povjerenstva za reklamacije potrošača treba biti transparentan. Štoviše u samom Zapisniku Povjerenstva za provedbu testa razmjernosti i javnog interesa trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o.se navodi kako bi se omogućavanjem traženih informacija doprinijelo ostvarenju načela transparentnosti rada Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o., odnosno trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o., te bi se omogućilo propitivanje primjene ostalih načela suzbijanja korupcije te općenito postupanje sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, te i ostalim zakonskim i podzakonskim propisima, kao i da bi se da bi se omogućilo propitivanje primjene načela jednakosti u postupanju i radu Povjerenstva za reklamacije potrošača trgovačkog društva Zagorski vodovod d.o.o.

Odredbom članka 15. stavka 5. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da ako tražena informacija sadrži i podatak koji podliježe ograničenju iz stavka 2. i 3. ovog članka, preostali dijelovi informacije učinit će se dostupnim.

Člankom 25. stavkom 7. Zakona o pravu na pristup informacijama propisano je da kad utvrdi da je žalba osnovana, Povjerenik će rješenjem naložiti tijelu javne vlasti da korisniku omogući pristup traženoj informaciji, odnosno da odluči o zahtjevu korisnika te odrediti primjeren rok u kojem je dužno to učiniti.

Slijedom navedenog, valjalo je sukladno članku 117. stavku 1. Zakona o općem upravnom postupku („Narodne novine“, broj 47/09.) u vezi s člankom 25. stavkom 7.Zakona o pravu na pristup informacijama riješiti kao pod točkama 1., 2. i3. izreke ovog rješenja.

UPUTA O PRAVNOM LIJEKU: Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, ali se može pokrenuti upravni spor pred Visokim upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave rješenja.

                                                           POVJERENICA ZA INFORMIRANJE

                                                           dr. sc. Anamarija Musa, dipl. iur.